Gå til innhold

Er jeg god nok?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg elsker en klassekamerat. Jeg er den peneste i klassen, men har middels kropp (småslapp og litt lubben). Jeg er blid, inteligent og snill. Vi har mange like interesser. Han har ikke kjæreste og ganske få venner som han er med på fritida. Men jeg er litt usikker og klomsete, mens han er laidback og kul.Tror dere jeg har en sjans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg elsker en klassekamerat. Jeg er den peneste i klassen, men har middels kropp (småslapp og litt lubben). Jeg er blid, inteligent og snill. Vi har mange like interesser. Han har ikke kjæreste og ganske få venner som han er med på fritida. Men jeg er litt usikker og klomsete, mens han er laidback og kul.Tror dere jeg har en sjans?

Det er nok ikke så mye hjelp i hva jeg tror. Dette må du finne ut selv. Lykke til :)

Skrevet

Ja, du er god nok.

Om han forstår det er det ingen andre enn han som kan svare på.

Noen synes en jente med myke former er nydelig. Andre liker de veltrente og faste.

Noen liker de litt usikre og klossete, andre liker de vågale og tøffe.

Så hva han liker kan vi ikke svare deg på.

Men flørt litt med ham, og se hva som skjer da. :)

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg vet IKKE om han liker meg. Jeg leser på nettet. Han gir noen av tegna, andre ikke. Jeg kan lage en liste?

Dårlige tegn:

1) Han ler mindre av meg enn andre

2) Når det bare er meg og ham snakker han mye mindre enn vanlig og er liksom litt sløv eller noe :(

3) Han sier aldri hei først

4) Han kommer aldri bort og prater med meg (ikke jeg med ham heller da)

5) Han ber meg aldri ut eller noe sånt

6) Han har aldri gitt meg kompliment for annet enn skoleareidet mitt

7) Han speiler ikke bevegelsene mine

Gode tegn:

1) Ser inntenst inn i øynene mine (men ikke så lenge og når vi slipper øyekontakt er det som om det ikke skjedde)

2) Han hever øyebrynene når jeg er i nærheten. Noen ganger hever han ett øyebryn og ser litt spørrende/ertende/utfordrende/nedverdigene på meg.

3) Føttene og magen hans peker nesten alltid mot meg, selv om han snakker med noen andre eller sitter på andre siden av klasserommet

4) Han kan noen ganger se på meg ganske lenge (ikke SÅ lenge, bare ca 10 sekunder når jeg ser en annen vei)

5) Han tar seg på munnen

6) Han blåser ut neseborene

Skrevet

Du må ikke bekymre deg for om du er bra nok, for da mister du tiltrekningskraften din. Du må ha tro på at du er spesiell og sjarmerende, og at du ikke er avhengig av hans anerkjennelse. Hvis han ikke liker deg, finner du en annen som passer bedre for deg!

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg kan kanskje finnne en som passer bedre i normal forstand, men det er han jeg vil ha. ingen andre! Og jeg sier ikke dette BARE fordi jeg er forelsket. Jeg er forelsket, ja, men jeg har alri følt det på samme måte før, aldri. Det veit jeg fordi jeg har aldri vært så usikker og aldri giddet å anstrenge meg for å være fin. Jeg føler at dette er mitt livs kjærlighet, og jeg skulle så gjerne fått ham, koste hva det koste vill!

Skrevet
Jeg kan kanskje finnne en som passer bedre i normal forstand, men det er han jeg vil ha. ingen andre! Og jeg sier ikke dette BARE fordi jeg er forelsket. Jeg er forelsket, ja, men jeg har alri følt det på samme måte før, aldri. Det veit jeg fordi jeg har aldri vært så usikker og aldri giddet å anstrenge meg for å være fin. Jeg føler at dette er mitt livs kjærlighet, og jeg skulle så gjerne fått ham, koste hva det koste vill!

Da kommer det nok til å 'koste' at du gjør noe for å finne ut om han liker deg. Flørt med han, spør om han har lyst til å finne på noe en gang. Bare ikke bli for intens.

:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja bare du er penest i klassen så har det jo null betydning hvordan du er som menneske...

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet
Ja bare du er penest i klassen så har det jo null betydning hvordan du er som menneske...

haha! :ler:

Nei, jeg tenkte det bare kunne være greit å informere om. Han omgås ikke så mange pene babes liksom :gjeiper:

Jeg er ingen bare selv altså, men penere enn de andre. Men jeg er et fint mennekse, men føler ikke at det kommer ut... Jeg VEIT jeg er smart, snill, pen osv, men når jeg åpner munnen føler jeg meg dum, når jeg går føler jeg meg stygg og når jeg smiler føler jeg meg slem. Føler alt kommer litt gærent ut liksom :(

Det er bare med denne gutten jeg får disse vonde følelsene. Sammen med de fleste andre gutter følerjeg mag faktsik skikkelig deilig :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mao, alt du kan gjære er å være deg selv. Enten vinner du, eller så taper du. Uansett så går livet videre.

Skrevet
Gode tegn:

1) Ser inntenst inn i øynene mine (men ikke så lenge og når vi slipper øyekontakt er det som om det ikke skjedde)

2) Han hever øyebrynene når jeg er i nærheten. Noen ganger hever han ett øyebryn og ser litt spørrende/ertende/utfordrende/nedverdigene på meg.

3) Føttene og magen hans peker nesten alltid mot meg, selv om han snakker med noen andre eller sitter på andre siden av klasserommet

4) Han kan noen ganger se på meg ganske lenge (ikke SÅ lenge, bare ca 10 sekunder når jeg ser en annen vei)

5) Han tar seg på munnen

6) Han blåser ut neseborene

Han har skjønt at du liker ham.

Hva han vil gjøre med det, er nå opp til ham, men det er selvsagt ingenting i veien for at du kan vise litt mer initiativ. Pass bare på at du ikke blir klengete.

Dere har sikkert klassefester. Pass på å være i nærheten av ham, og gi ham muligheten til å bli bedre kjent med deg. Griper han ikke den sjansen, kan du gå ut fra at han ikke har de samme følelsene som deg.

Skulle du bli skuffet, vit at det vil komme mange andre muligheter, du ser det bare ikke akkurat nå. :)

Skrevet

Og mens vi venter på sommeren råtner bæra på rot. SPØR fyren. Kort og godt. Be ham på date.

Ornær sæ for snille jenter vettø. :jepp:

Skrevet

Jeg tror du er bra nok i massevis, og er enig med Leirbål.

Om det å være småslapp. Jeg anbefaler egentlig å mosjonere 2 ganger i uka. Det lønner seg å drive med sport som du synes er moro, helst sammen med gode venner eller gode mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...