Gå til innhold

sportsvogn

Anbefalte innlegg

Gjest galdidagogså
Skrevet

Hei.

Er på utkikk etter en romslig sportsvogn, trenger plass til både voksipose og gullungen. I den vogna jeg har nå( brio Duo) er det bare plass til den ene... Noen tips om god vogn( gullet er nå 6mnd), gjerne en som ikke er så svinedyr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ingen som vil anbefale en god vogn.....?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en emmaljunga classic, og den er jeg veldig fornøyd med. Lufthul, stillbart styre, fire rygg-innstillinger, godt vindtrekk, insektsnett i en lomme i kalesjen og lett. Og veldig fiiiiin, synes jeg. Hatt den i halvannet år, og det har ikke vært noen problemer.

Skrevet

Jeg har også Emmaljunga (edge) og har fint voksien oppi sportsvogna. Kjekk og grei vogn med masse smarte detaljer.

Men ikke svindyr?? Tja.. Vi betalte vel ca.4500,- for den, så den er vel ikke direkte billig?

Skrevet

Vi har Simo Urban Active til jentungen vår. En sportstrille. Kjempekjekk. Er veldig glad i den. Den er stabil og god, romslig (men ikke fullt så romslig som en ren sportsvogn eller kombi(sports)vogn) og lett å håndtere. Koster 3500. Ikke akkurat billig, men for en ny vogn må man jo ut med såpass.

Skrevet

Jeg har en teutonia mistral. Kjempefornøyd. Har såvidt prøvd med helårspose oppi, og det gikk i hvert fall kjempefin. Minuset er vel prisen. Ca. kr 5000,-

Skrevet

simo sin er god og romslig:) har den kombivogndelen jeg så pris på sportsvogna er jeg ikke sikker på hva koster.

Har også emmuljanga ec1,den er jeg fornøyd med og den er det plass til voksi i:)

2790 tror jeg,jeg betalte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...