Gå til innhold

Hvor kjøpe Nike Shox på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Jeg skal kjøpe nike shox sko.

Har sett de jeg vil ha her http://www.nike-shox.net/index.aspx men jeg får ikke til å betale. Har lagt inn all informasjon men får aldri opp noe betaling..

Noen som vet om andre plasser de selger shox billig?

Eller vet hvordan man kan betale på den siden?

(Evt om noen har positiv/negativ erfaring med desse vil jeg gjerne vite det også)

På forhånd tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

Sider som nike-shox.net selger falske sko. Falske Shox-sko er kanskje bra for økonomien, men ikke for føtter og haleben. Selve shoxen i skoene er laget av billig og stivt materiale, og går fort i stykker. Skoene har dermed ikke den funksjonen Shox er kjent for.

I tillegg stenger den falske plasten luften rundt føttene dine inne, hvilket gir dem en ubehagelig lukt. Ettersom ekte Shox er meget bra for både føtter og haleben, blir falske sko litt som TV uten bilde. Rent estetisk er heller ikke falske Shox like fine.

Ettersom slike sider er basert på svindel kan du heller ikke være sikker på at siden er kryptert, altså sikker mot tyveri av dine kortdetaljer. Generelt vil jeg advare mot å kjøpe Shox-sko til under 90$.

Jeg vet ikke hva slags modell du har lyst på, men både La Redoute og G-sport solgte billige Shox NZ, og La Redoute har salg på ekte Shox Rivalry.

Lykke til!:)

Endret av nik3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...