Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei. Håper noen kan hjelpe meg! Jeg hadde analsex for noen dager siden, jeg kjente det var litt vondt under samleiet men stoppet ikke. NÅ får jeg bare mer å mer smerter, både i analåpningen og på innsiden. Jeg har kjøpt rektalkrem og begynte med den igår. Syns det bare har blitt værre. Voldsomme smerter når jeg er på do, føler jeg må på do hele tiden og det er vondt når jeg sitter. Jeg vasker meg og har brukt kremen flere ganger det første døgnet som det står på pakken.. Noen som har opplevd det samme? hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Det smarteste rådet du får her er: gå til legen! Du kan nok kanskje få litt info og synsing her, og jeg fatter at du ønsker å finne ut litt mer på denne måten, men til syvende og sist så må du til legen for å få en riktig diagnose og behandling. Kan gi litt erfaringer selv da, analsex kan gjøre vondt og gi litt rifter i åpningen men denne type sårhet har ikke vart i dagesvis på meg og i hvert fall ikke blitt verre. Du har vel ikke drivet og klødd deg osv? En gang hadde jeg vondt en god stund etterpå, da var det pga at jeg plutselig hadde fått latexallergi (fra kondombruk). Dette merket jeg dog best på vagina hvor jeg fikk verst utbrudd, så om den er i topp stand så har du nok ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Det smarteste rådet du får her er: gå til legen! Du kan nok kanskje få litt info og synsing her, og jeg fatter at du ønsker å finne ut litt mer på denne måten, men til syvende og sist så må du til legen for å få en riktig diagnose og behandling. Kan gi litt erfaringer selv da, analsex kan gjøre vondt og gi litt rifter i åpningen men denne type sårhet har ikke vart i dagesvis på meg og i hvert fall ikke blitt verre. Du har vel ikke drivet og klødd deg osv? En gang hadde jeg vondt en god stund etterpå, da var det pga at jeg plutselig hadde fått latexallergi (fra kondombruk). Dette merket jeg dog best på vagina hvor jeg fikk verst utbrudd, så om den er i topp stand så har du nok ikke det. jeg har ikke klødd, men det er nok blitt riftet opp mer etterpå på en eller annen måte.. jeg håper det vil gå over av seg selv etterhvert, ellers vil jeg nok gå til legen..
LetThemEatCake Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jag har varit med om det här flera gånger. Det gör vondast på mig när det läker! Dessutom så går ju rifterna upp varje gång man gör nummer 2 och ibland blir det ännu värre.. Ibland kan jag gå med en skikkeligt vond rifte i over en månad! Men om du virkeligt plages eller tror att ringmuskeln kan vara skadad så må du gå till legen. Det kanske är en inflammation det handlar om?
HelenaR Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Må bare signere de over her og håper at det går over snart. Har opplevd at om jeg har vondt i analåpningen kvier jeg meg for å gå på do og da blir det enda verre når jeg tilslutt må.. Og et tips til neste gang: Analeaze(?) fås kjøpt på kondomeriet og hjelper til så det ikke gjør vond under samleie, det smører godt og du slapper av så slipper du rifter/smerter og nytelsen blir større..
Gjest ingen snabel der det kommer kabe Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Kanskje man skal bruke ræva til det den er beregnet for å brukes til. Penis skal nemlig i det andre hullet. Hilsen, Pussylover
LetThemEatCake Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Senaste gästen har tydligen aldrig provat analsex. ^^
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Jag har varit med om det här flera gånger. Det gör vondast på mig när det läker! Dessutom så går ju rifterna upp varje gång man gör nummer 2 och ibland blir det ännu värre.. Ibland kan jag gå med en skikkeligt vond rifte i over en månad! Men om du virkeligt plages eller tror att ringmuskeln kan vara skadad så må du gå till legen. Det kanske är en inflammation det handlar om? Det er rift i åpningen som har hovnet opp og jeg har blødd litt, har du også blødd når du har hatt det? syns det kommer en vond lukt også.. har hatt litt mindre smerter idag men det svir veldig når jeg er på do. Kremen jeg bruker skal være desinfiserende står det. Håper inderø¨lig det ikke er betennelse. Har helst lyst å slippe lege.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Kanskje man skal bruke ræva til det den er beregnet for å brukes til. Penis skal nemlig i det andre hullet. Hilsen, Pussylover +1
LetThemEatCake Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det er rift i åpningen som har hovnet opp og jeg har blødd litt, har du også blødd når du har hatt det? syns det kommer en vond lukt også.. har hatt litt mindre smerter idag men det svir veldig når jeg er på do. Kremen jeg bruker skal være desinfiserende står det. Håper inderø¨lig det ikke er betennelse. Har helst lyst å slippe lege. Joda, visst blöder jag! Ibland droppar det till och med.. Då gör det VONDT! Men det brukar gå över. Nu sist så hade jag en dyp rifte (har ett ärr nu faktiskt som jag hoppas ska försvinna) som blödde i flera veckor då den hela tiden revs upp. Ska INTE hamna där igen. MÅ lära typen min att vara lite mer försiktig när han för in den. Men om du synes det luktar illa också så burde du uppsöka läkare.. Jag kan tänka mig att det lätt blir inflammationer där bak med tanke på hur mycket bakterier som passerar var dag. Om det blir varigt och vätskar (annat än blod då)så må du uppsöke läkare. Den vonde lukten kan tyda på inflammation (behöver inte göra det dock). Men hellre att man går till läkaren en gång för mye än en gång för lite. Endret 10. februar 2010 av LetThemEatCake
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Oisann. Jeg har hyppig analsex, men har sjelden eller aldri hatt det så ille etterpå. Jeg kan være ganske såre, og det kan rive litt å drite, men ikke så veldig vondt og heller ikke langvarig. Dere burde kanskje bruke mer tid på å varme opp? Angående tipset med analeaze så gjør den deg jo bare nummen, dvs at det kan komme rifter like lett som gjør vondt etterpå. Kanskje til og med lettere siden du ikke kjenner når du blir skadet. I tillegg så gjør den deg jo så nummen at du til slutt ikke føler noenting, så jeg syns ikke den er toppen av lykke. Litt skal man jo kjenne
Gjest Diane Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Jeg klarte knapt å gå etter første gang jeg hadde det. Smerten gikk over etter noen dager, da. Neste gang varmet vi opp betraktelig mer, og smertene uteble. Nå opplevde jeg ingen lukt e.l, men om du opplever det, kan det kanskje være smart å oppsøke lege.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Kanskje man skal bruke ræva til det den er beregnet for å brukes til. Penis skal nemlig i det andre hullet.
Gjest PST Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 Det er jo bare vanvittig at man helt frivillig pådrar seg sånne plager! Herlighet, analsex høres jammen digg ut ...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Kanskje man skal bruke ræva til det den er beregnet for å brukes til. Penis skal nemlig i det andre hullet. Says who? Du liker ikke oralsex heller du da? Analsex er deilig, dere stakkars mennesker som ikke liker å utforske kropp og sex trenger vel ikke akkurat komme med irrelevante svar og kommentarer her.
Gjest analberta Skrevet 11. februar 2010 #16 Skrevet 11. februar 2010 Tusen takk for svar og erfaringsutveksling! Jeg bestilte time til legen idag, skal dit i morgen.... juhu... blir så artig atte...haha.. Jeg har hatt analsex mange ganger, aldri hatt dette problemet før.. Analsex er absolutt å anbefale og noe som også settes veldig pris på av mennene.. Jeg får raskere og har hatt flere fantastiske orgasmer!! Gidder ikke bry meg om de grå musene som ikke har noe bedre å bruke tiden sin på enn å sende tragiske meldinger her... Get a life! Men sier meg enig i aldri mer la noen kjøre på før en er helt klar... Fylla har nå litt skylda fra min side denne gangen, kåtheten tok overhånd :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #17 Skrevet 11. februar 2010 Kanskje man skal bruke ræva til det den er beregnet for å brukes til. Penis skal nemlig i det andre hullet. Hilsen, Pussylover Kunne ikke vært mer enig! Selv om noen kan drive med slike aktiviteter uten å få store problemer, så vil jeg tro at veldig mange får slike problemer som ts. Det bør være et tydelig signal til folket, om at rasshølet ikke er ment å brukes til noe annet formål enn å kvitte seg med gårsdagens mat.
Antlers Skrevet 11. februar 2010 #18 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Kall meg kjedelig, men jeg vil mye heller være en "grå mus" enn ei "festlig og eksperimenterende jente med analprolaps" Endret 11. februar 2010 av Antlers
Gjest Armule Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 (endret) Kunne ikke vært mer enig! Selv om noen kan drive med slike aktiviteter uten å få store problemer, så vil jeg tro at veldig mange får slike problemer som ts. Det bør være et tydelig signal til folket, om at rasshølet ikke er ment å brukes til noe annet formål enn å kvitte seg med gårsdagens mat. Ja, også må man jo selvfølgelig kun bruke munnen til å få i seg dagens mat, eller hur? Det er et tydelig signal på at folk ikke bare må peise på! Endret 12. februar 2010 av Arnøy
Gjest raring Skrevet 12. februar 2010 #20 Skrevet 12. februar 2010 Tusen takk for svar og erfaringsutveksling! Jeg bestilte time til legen idag, skal dit i morgen.... juhu... blir så artig atte...haha.. Hvordan gikk det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå