Gjest Gjest_..._* Skrevet 9. februar 2010 #1 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei! Jeg vil klippe meg og skape en ny og fresh look til disse krøllene jeg har, og kunne føle at jeg kan fremheve dem mer, samtidig som at det ser helt annerledes ut når jeg da glatter håret ut med rettetangen fra frisørsalongen! :D ... óg at håret skal virke lengre, også når jeg vil gå med krøllene. Noen forslag til freshe frisyrer jeg kan gå for? Kom gjerne med bilder! Det hjelper mye. (Kan finne på å vise dem til frisørdamen, ikke sant..) Takker for tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Del Skrevet 9. februar 2010 Om du har bølger er det fint med litt oppklippet hår (etasje klipp), men ikke høyere enn til ørene. Og kanskje en lang skrålugg? Har det selv og den får mine bølger fremme se mye mykere ut, og det ser kult ut om jeg retter det ut. Om du har skikkelig krøllekrøller da vet ikke jeg desverre, bortsett fra det med oppklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå