Gå til innhold

Jeg skal til Praha-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei!

Jeg og familen skal til Praha i april, så da lurer jeg på- MÅ vi ha tatt svineinfluensa vaksine for å få reise dit?? Hører at det er flere som skal utenlands som MÅ ha tatt vaksina for å få reise...

takk for svar! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. det vet jeg desverre ikke noe om. Men jeg vil bare ønske dere god tur. Praha er en kjempe fin by. Skulle ønske jeg kunne ha reist tilbake dit snart :( hehe.

:)

Skrevet (endret)

Jeg reiser fram og tilbake innenfor Europa (også Praha) stadig vekk og har ikke tatt noen svineinfluensavaksine, og kommer heller ikke til å gjøre det. Veldig mange europeiske land har ikke svineinfluensavaksiner nok til befolkningen sin, så hvis du ikke har hatt influensaen og ikke har tatt vaksinen så er det godt mulig du får influensaen dog ;) (vet ikke hvordan det står til med pandemien i Tsjekkia for øyeblikket)

Endret av Phaedra
Skrevet (endret)

Glemte å si at vanligvis så finner du iformasjon som vaksiner og slikt på den norske ambassadens hjemmeside i det landet du skal til. Det eneste jeg finner om svineinfluensaen i Tsjekkia er dette, og det står ingenting der om vaksine.

Jeg har forresten heller ikke hørt om at noen MÅ vaksinere seg for å dra til utlandet, bare at det er anbefalt. Er det snakk om utenfor Europa eller innenfor?

Endret av Phaedra
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Glemte å si at vanligvis så finner du iformasjon som vaksiner og slikt på den norske ambassadens hjemmeside i det landet du skal til. Det eneste jeg finner om svineinfluensaen i Tsjekkia er dette, og det står ingenting der om vaksine.

Jeg har forresten heller ikke hørt om at noen MÅ vaksinere seg for å dra til utlandet, bare at det er anbefalt. Er det snakk om utenfor Europa eller innenfor?

De jeg snakket med skal til Thailand. Håper vi slipper vaksinen!! Er veldig skeptisk, spesielt med tanke på barna mine.

Takk for svar :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...