bluebird Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Bør jeg kjøpe Lenore: Noogies eller Lenore: Wedgies?
Gjest Tristessa Skrevet 4. september 2003 #3 Skrevet 4. september 2003 Du er så billig, altså? Nei, nå må jeg se til å holde kjeft her før det blir farlig...
bluebird Skrevet 4. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2003 Jeg er gratis Nehei, det er du ikke! Men har du lest deg selv da? Jeg har hørt at du skal inneholde morbid, svart, men søt humor, og jeg har derfor tenkt å kjøpe deg. Bare litt problematisk at jeg ikke vet hvilken utgave av deg jeg bør kjøpe. Får vel kjøpe begge to da.
Gjest Tristessa Skrevet 4. september 2003 #5 Skrevet 4. september 2003 Du, bluebird, jeg ville ventet til i morgen. Da betaler hun deg!
Lenore Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Jeg har hørt at du skal inneholde morbid' date=' svart, men søt humor, og jeg har derfor tenkt å kjøpe deg. Bare litt problematisk at jeg ikke vet hvilken utgave av deg jeg bør kjøpe.[/quote'] Vi er begge meget søte små, så jeg vil må det sterkeste anbefale å kjøpe meg begge. (HYYYYSJ Tristessaaaaa! Hørt om taktikk eller?!)
Gjest Tristessa Skrevet 4. september 2003 #7 Skrevet 4. september 2003 Jeg er en dust, Lenore. Forstår du ikke det allerede?
Gjest Mae Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 I tillegg til Lenore bør du også kjøpe andre historier av Dirge feks. The Monsters in my Tummy, The Taxidermy og Something at the window is scratching- childrens tales for disturbed children. Noogies and Wedgies er begge to herlige bøker, spesielt historiene om Herr Gosh og hans udødelige kjærlighet til Lenore. Mae
bluebird Skrevet 4. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2003 Mange takk for svar, Mae. :D Har du lest noe av Jhonen Vasquez? Til Lenore og Tristessa: duster!
Glitterchick Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Noogies og wedgies er to samlinger med de 8 første utgavene av lenore, jeg anbefaler begge. Spesielt historien med de små hamstrene er fantastisk! Noen av historiene har vært presentert i Nemi, men det vet du kanskje allerede? Vi allikevel anbefale originalene, oversettelsen er ikke alltid like god.
Gjest Mae Skrevet 5. september 2003 #12 Skrevet 5. september 2003 Mange takk for svar, Mae. :D Har du lest noe av Jhonen Vasquez? Elsker B.A.C The Bad Art Collection. Dirge og Johnen V kjøpes rimelig hos www.slavelabor.com Mae
Kalas Skrevet 5. september 2003 #13 Skrevet 5. september 2003 "The monsters in my tummy" er kjempesøt! Og mens vi først er inne på tegneserier: Er det forresten noen som vet om bok nr. 5 i Lucifer-serien har kommet ut ennå? Venter i spenning nemlig.
Dødspingvinen Skrevet 7. september 2003 #14 Skrevet 7. september 2003 JAAAAAAA!!!! Det er helt fantastisk!! Og om du vil ha noe i litt samme stil, så prøv romanene til Neil Gaiman. Han lager jo ikke bare tegneserier, og romanene er helt geniale :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå