Gå til innhold

Drømmegjest i Skavlan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Jeg ønsker å se og høre disse gjestene - de er interessante mennesker med en viss dybde og humor - og de tilfører verdi til publikum og seere:

- Carl Bildt

- Per-Kristian Foss (han bør utfordres på flere plan)

- Thomas Von Brömsen

- Gøran Fristorp

- Lisa Nilsson

- Sarah Dawn Finer

- Anders Berglund

- Nils Landgren

- Fredrik Reinfeldt

- Kristin Clemet

- Norske dirigenter for norske orkestre

- Norske komponister

- Norske musikere

- Stephanie Dumont

- Pia Myrvold

- Trygve Hegnar

- Thomas Hylland Eriksen

- Journalister fra Morgenbladet og Dagens Næringsliv

- Mennesker som jobber i The Economist

- Journalister fra Internasjonalt store aviser i USA, Storbritannia og Frankrike: sammen med noen norske: hvordan debatterer de - hvem bidrar mest i samtalene, og hvordan fortoner drøftingen seg?

Generelt:

Politikere, komponister, journalister, musikere, advokater, billedkunstnere, fotografer, professorer, mennesker offentligheten aldri har hørt om: naboen du kjenner som er så interessant og hyggelig med refekterte meninger etc. Det bør stilles spørsmål.

Jeg ønsker ikke å se Fredrik Skavlan lede et stuntshow der karaokekapitalister leker Tarzan - jeg vil se et reflektert program med god musikk og interessante samtaler, og jeg synes Fredrik Skavlan er en meget god programleder for å få frem dette med en viss varme og humor.

Jeg ønsker ikke å se gjester som viser frem hvor lenge de klarer å holde pusten under vann, og jeg ønsker ikke å høre rallykjører Petter Solberg.

Jeg ser omtrent aldri på "Thomas & Harald".

Endret av gjestdeluxe
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...