Tea Veum Skrevet 9. februar 2010 #1 Del Skrevet 9. februar 2010 Lady Gaga hadde jo vært gøy. Men sikkert mange norske / svenske som hadde vært interessante også. Elin Nordegren Woods for eksempel! Hvem ville dere sett i 50.000kroners-stolen hos Skavlan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeidiJ93 Skrevet 9. februar 2010 #2 Del Skrevet 9. februar 2010 Beyoncè !! Eller Sophia Bush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Del Skrevet 9. februar 2010 Neeei, ikke Lady Gaga. Hun er jo ufyselig i de fleste intervjuer Jeg ville hatt Britney, ikke fordi jeg er fan, men hu har nok å snakke om iallefall. Ser som regel ikke på Skavlan, synes gjestene er ZZZzzzZZz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunsaus Skrevet 9. februar 2010 #4 Del Skrevet 9. februar 2010 Obama så klart!! Men siden det aldri kommer til å skje får jeg si Tiger Woods på eh god nummer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvin Skrevet 9. februar 2010 #5 Del Skrevet 9. februar 2010 Må uten tvil bli Roy Khan, nordmann og vokalist i Kamelot. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #6 Del Skrevet 9. februar 2010 Ellen DeGeneres Oprah Jim Carrey Lady GaGa Harald V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #7 Del Skrevet 10. februar 2010 Karl Ove Knausgård. Han er fandenivoldsk sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 10. februar 2010 #8 Del Skrevet 10. februar 2010 Leonardo da Vinci..........Men jeg vet at det finnes et hinder for at det vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. februar 2010 #9 Del Skrevet 11. februar 2010 Brangelina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 11. februar 2010 #10 Del Skrevet 11. februar 2010 Ellen DeGeneres Enig. Den dama er råå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 11. februar 2010 #11 Del Skrevet 11. februar 2010 Tommy Lee Jones Alexander Skarsgård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 11. februar 2010 #12 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Ellen DeGeneres Helt enig! Hun hadde tatt Skavlan og Norge med storm. Morsommere dame enn det der skal man lete lenge etter. Endret 11. februar 2010 av Berentsens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 11. februar 2010 #13 Del Skrevet 11. februar 2010 Stephen Fry Adam Savage og Jamie Hyneman (Mythbusters-gutta!) James Randi Richard Dawkins Louis Theroux Richard Branson Paul Teutul Sr. & Jr. Neil Finn Ellers er jeg enig i Ellen DeGeneres, hun er topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 11. februar 2010 #14 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg ønsker å se og høre disse gjestene - de er interessante mennesker med en viss dybde og humor - og de tilfører verdi til publikum og seere: - Carl Bildt - Per-Kristian Foss (han bør utfordres på flere plan) - Thomas Von Brömsen - Gøran Fristorp - Lisa Nilsson - Sarah Dawn Finer - Anders Berglund - Nils Landgren - Fredrik Reinfeldt - Kristin Clemet - Norske dirigenter for norske orkestre - Norske komponister - Norske musikere - Stephanie Dumont - Pia Myrvold - Trygve Hegnar - Thomas Hylland Eriksen - Journalister fra Morgenbladet og Dagens Næringsliv - Mennesker som jobber i The Economist - Journalister fra Internasjonalt store aviser i USA, Storbritannia og Frankrike: sammen med noen norske: hvordan debatterer de - hvem bidrar mest i samtalene, og hvordan fortoner drøftingen seg? Generelt: Politikere, komponister, journalister, musikere, advokater, billedkunstnere, fotografer, professorer, mennesker offentligheten aldri har hørt om: naboen du kjenner som er så interessant og hyggelig med refekterte meninger etc. Det bør stilles spørsmål. Jeg ønsker ikke å se Fredrik Skavlan lede et stuntshow der karaokekapitalister leker Tarzan - jeg vil se et reflektert program med god musikk og interessante samtaler, og jeg synes Fredrik Skavlan er en meget god programleder for å få frem dette med en viss varme og humor. Jeg ønsker ikke å se gjester som viser frem hvor lenge de klarer å holde pusten under vann, og jeg ønsker ikke å høre rallykjører Petter Solberg. Jeg ser omtrent aldri på "Thomas & Harald". Endret 11. februar 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #15 Del Skrevet 11. februar 2010 Liam Gallagher! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 #16 Del Skrevet 12. februar 2010 Adam Savage og Jamie Hyneman (Mythbusters-gutta!) Paul Teutul Sr. & Jr. Ellers er jeg enig i Ellen DeGeneres, hun er topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #17 Del Skrevet 12. februar 2010 Psykologer, forfattere, politikere, kunstnere, forskere, journalister, advokater, konsernledere og statsministre. Norah Jones er kveldens musiker, og hun er et kjempeflott valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 15. februar 2010 #18 Del Skrevet 15. februar 2010 Leila Hafshi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #19 Del Skrevet 17. februar 2010 Johnny Depp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #20 Del Skrevet 17. februar 2010 Sputnik, Cowboy-Laila, Bjøro Håland, blffmakeren Jens Stoltenberg, fete LO-pamper, tunge fagforeningsrepresentanter, Per-Olof Lundteigen, hun nye klønete og usikre arbeids-og inkluderingsministeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå