Gå til innhold

Pcen min klikker konstant

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har en ukes gammel pc.. Lastet ned et musikk programm men fjernet den fra pcen for at den ikke skulle ta mye plass.. Har ikke lastet ned no annet.. Men pcen klikker konstant.. Ender med at jeg må slå den av og på.. Den blir helt stille.. uten å jobbe.. kan stå sånn opp til 20min... Hva kan være grunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo for eksempel ta med dataen på reprasjon? Ettersom at den er EN UKE gammel så gjør de det gratis..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Du kan jo for eksempel ta med dataen på reprasjon? Ettersom at den er EN UKE gammel så gjør de det gratis..

Ja,kan jo det.. Men den er jo ikke ''ødelagt'', den fungerer jo, bare klikker litt ofte.. Vil ikke være lenge uten pc heller,for det tar så lang tid før jeg får den tilbake der jeg må sende den inn..

Skrevet
Ja,kan jo det.. Men den er jo ikke ''ødelagt'', den fungerer jo, bare klikker litt ofte.. Vil ikke være lenge uten pc heller,for det tar så lang tid før jeg får den tilbake der jeg må sende den inn..

Vel, nye pcer skal fungere normalt.

Blir som å kjøpe en splitter ny bil. Den fungerer, men reversen henger seg opp litt ofte.

Nye ting skal fungere, ferdig med det. Tar det lang tid får du nok låne pc av dem.

Skrevet
Har en ukes gammel pc.. Lastet ned et musikk programm men fjernet den fra pcen for at den ikke skulle ta mye plass.. Har ikke lastet ned no annet.. Men pcen klikker konstant.. Ender med at jeg må slå den av og på.. Den blir helt stille.. uten å jobbe.. kan stå sånn opp til 20min... Hva kan være grunnen?

Hvor liten harddisk har du egentlig?

50MB

...et musikkprogram tar jo sykt lite plass da....

Her er noe annet galt.

Gå til butikken og klag

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvor liten harddisk har du egentlig?

50MB

...et musikkprogram tar jo sykt lite plass da....

Her er noe annet galt.

Gå til butikken og klag

Den har 500 gb hdd :S

Skrevet

Hvilket musikkprogram var dette?

Det kan i teorien hende at det har skjedd noe kluss med drivere el. når du fjernet dette programmet. At en eller annen delt bibliotekfil har blitt fjernet under avinstalleringen... Dette er noe som omtrent aldri skjer lengre, men det kan absolutt hende.

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt meg en mac.. Neida, jeg synes også du skal klage til butikken, evt. spørre om de kan hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...