Gå til innhold

Jeg kjøpte hårklipper og snauet guttungen.

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleide å gjøre det på min også, men nå synes jeg ikke han kler det lenger. Så når tjener frisøren rått på ham. To ganger i året. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig sønn du har!!

Jeg kjøpte "djrrrrr" da han rundet året, nå er han seks og jeg har mistet oversikten over hvor mange kroner jeg har spart.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

Ehhh.... unnskyld meg, var det du som startet tråden ang. sigarettrøyk... Hva med å legge ut bildet av din sønn på nettet uten at han kan samtykke, vil si det er et større overgrep jeg men.... du ble ihvertfall kvitt røykelukta.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Pleide å gjøre det på min også, men nå synes jeg ikke han kler det lenger. Så når tjener frisøren rått på ham. To ganger i året.  :roll:

hei

to ganger i året må da vere for lite da må han da bøli lang, det burde vert tatt det dobbelte, det er da ikke så dyrt du kan da ikke si han tjener rått du burde gått oftere det er lenge

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tule ikke i log

Hei

pene barn også jenta, gutten likner deg vis du ikke ser det bør du gjøre noe med øynene dine :ler: skjønner meg ikke helt klart ordtlig på vimsa som mente jenta trengte klipp, man burde da så at hun var våt, jeg syns hun va rfin jeg jeg syns jenter er fine med langt hår jeg har dere ikke hørt om sydvester i bergen :D

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglegjest!

Vil du ha en fight, ta den med nick. Ellers betyr meningene dine NOTHING. Loser.

Tule: øynene mine trengs nok litt hjelp ja, ser det ikke jeg altså. ;)

Sydvester har vi, men det var jo så fint vær da vi gikk ut. Du vet vel at man kan ha 4 årstider på én dag i Bergen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...