Silfen Skrevet 4. september 2003 #1 Del Skrevet 4. september 2003 Og jeg må bare dele hvor flott han ble! Nyklippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenore Skrevet 4. september 2003 #2 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg synes han ble eksemplarisk på sveisen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 4. september 2003 #4 Del Skrevet 4. september 2003 Kjempetøff!! Gjorde det samme selv på eldstemann i vår. Frister til gjentakelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2003 #5 Del Skrevet 4. september 2003 billig og bra har gjort det med mine barn i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. september 2003 #6 Del Skrevet 4. september 2003 Pleide å gjøre det på min også, men nå synes jeg ikke han kler det lenger. Så når tjener frisøren rått på ham. To ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 4. september 2003 #7 Del Skrevet 4. september 2003 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 4. september 2003 #8 Del Skrevet 4. september 2003 For en flott gutt! Skulle gjort det med min lille også, men han springer nok når han ser maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. september 2003 #9 Del Skrevet 4. september 2003 DET må være den nydligste lille gutten jeg har sett.... :D Han ble kjempe fin også da.. Skikkelig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 4. september 2003 :D :D :D Han er en liten godklump. Alltid blid. Skulle tro jeg hadde no i maten hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. september 2003 #11 Del Skrevet 4. september 2003 En utroooolig skjønn liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #12 Del Skrevet 4. september 2003 Tøft!! Har også gjort dette mange ganger på min sønn. Søte barn forresten!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. september 2003 #13 Del Skrevet 5. september 2003 For en nydelig sønn du har!! Jeg kjøpte "djrrrrr" da han rundet året, nå er han seks og jeg har mistet oversikten over hvor mange kroner jeg har spart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. september 2003 #14 Del Skrevet 5. september 2003 Helledussen da, så skjønn han er :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 5. september 2003 #15 Del Skrevet 5. september 2003 Kona gjør det samme på meg og minsten vår, vi blir kjempefine begge to. (Sparer også litt penger da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. september 2003 #16 Del Skrevet 5. september 2003 Nydelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #17 Del Skrevet 8. september 2003 Ehhh.... unnskyld meg, var det du som startet tråden ang. sigarettrøyk... Hva med å legge ut bildet av din sønn på nettet uten at han kan samtykke, vil si det er et større overgrep jeg men.... du ble ihvertfall kvitt røykelukta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Pleide å gjøre det på min også, men nå synes jeg ikke han kler det lenger. Så når tjener frisøren rått på ham. To ganger i året. hei to ganger i året må da vere for lite da må han da bøli lang, det burde vert tatt det dobbelte, det er da ikke så dyrt du kan da ikke si han tjener rått du burde gått oftere det er lenge hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tule ikke i log Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 Hei pene barn også jenta, gutten likner deg vis du ikke ser det bør du gjøre noe med øynene dine skjønner meg ikke helt klart ordtlig på vimsa som mente jenta trengte klipp, man burde da så at hun var våt, jeg syns hun va rfin jeg jeg syns jenter er fine med langt hår jeg har dere ikke hørt om sydvester i bergen :D hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 9. september 2003 Pinglegjest! Vil du ha en fight, ta den med nick. Ellers betyr meningene dine NOTHING. Loser. Tule: øynene mine trengs nok litt hjelp ja, ser det ikke jeg altså. Sydvester har vi, men det var jo så fint vær da vi gikk ut. Du vet vel at man kan ha 4 årstider på én dag i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå