Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Inga_*
Skrevet

Hei jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man får langt hår fortest mulig. Jeg klippet håret kort for et år siden ca å det har bare vokst til litt ned for skuldrene har noen noe tips om hvordan man kan få langt får ? Om du har det kan du svare da? Fordi jeg har veldig lyst på langt hår fortest mulig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Studine_*
Skrevet

Anbefaler deg Shampo fra Vichy mot hår avfall (rød farge). Gir sterkere hårrøtter og hår. Ganske bra, har brukt den i 2 år, og er ganske fornøyd. Mistet mye hår før.

Gjest Bianca26
Skrevet
Anbefaler deg Shampo fra Vichy mot hår avfall (rød farge). Gir sterkere hårrøtter og hår. Ganske bra, har brukt den i 2 år, og er ganske fornøyd. Mistet mye hår før.

Hm jeg og kunne tenkt meg lengre hår, hvor kjøper du den? må du til frisør for å få i den?

Skrevet
Hm jeg og kunne tenkt meg lengre hår, hvor kjøper du den? må du til frisør for å få i den?

Vichy er så vidt jeg vet et merke de selger på Apoteket, så du må nok der i så fall.

Jeg vil egentlig bare anbefale deg å ta godt være på det, ved å ikke utsette det for varmebehandling, og kure det gjevnlig. det finner nok ikke noen hokus pokus-kur for langt og sunt hår. Det tar litt tid :)

Gjest Bianca26
Skrevet
Vichy er så vidt jeg vet et merke de selger på Apoteket, så du må nok der i så fall.

Jeg vil egentlig bare anbefale deg å ta godt være på det, ved å ikke utsette det for varmebehandling, og kure det gjevnlig. det finner nok ikke noen hokus pokus-kur for langt og sunt hår. Det tar litt tid :)

takk. men vet du hvilke kurer som er bra? er ikke fare for at håret blir fett om man bruker for mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...