Gjest Gjest_Inga_* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei jeg lurer på om det er noen som vet hvordan man får langt hår fortest mulig. Jeg klippet håret kort for et år siden ca å det har bare vokst til litt ned for skuldrene har noen noe tips om hvordan man kan få langt får ? Om du har det kan du svare da? Fordi jeg har veldig lyst på langt hår fortest mulig.
Gjest Gjest_Studine_* Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Anbefaler deg Shampo fra Vichy mot hår avfall (rød farge). Gir sterkere hårrøtter og hår. Ganske bra, har brukt den i 2 år, og er ganske fornøyd. Mistet mye hår før.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Anbefaler deg Shampo fra Vichy mot hår avfall (rød farge). Gir sterkere hårrøtter og hår. Ganske bra, har brukt den i 2 år, og er ganske fornøyd. Mistet mye hår før. Hm jeg og kunne tenkt meg lengre hår, hvor kjøper du den? må du til frisør for å få i den?
Gjest Heidie Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Hm jeg og kunne tenkt meg lengre hår, hvor kjøper du den? må du til frisør for å få i den? Vichy er så vidt jeg vet et merke de selger på Apoteket, så du må nok der i så fall. Jeg vil egentlig bare anbefale deg å ta godt være på det, ved å ikke utsette det for varmebehandling, og kure det gjevnlig. det finner nok ikke noen hokus pokus-kur for langt og sunt hår. Det tar litt tid
Gjest Bianca26 Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Vichy er så vidt jeg vet et merke de selger på Apoteket, så du må nok der i så fall. Jeg vil egentlig bare anbefale deg å ta godt være på det, ved å ikke utsette det for varmebehandling, og kure det gjevnlig. det finner nok ikke noen hokus pokus-kur for langt og sunt hår. Det tar litt tid takk. men vet du hvilke kurer som er bra? er ikke fare for at håret blir fett om man bruker for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå