Gå til innhold

hvis Jan Thomas hadde vært hetro.......

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Midna_*
Skrevet

så hadde han fått stempelet "Mannssjåvinist".

http://www.kk.no/496348/advarer-mot-amming

Jeg synes han har fiksert seg på hvordan kvinnekroppen ser ut og han setter likestillingen tilbake. Jeg synes han setter et ekstremt press på jenter og jeg hadde ikke trodd at en homofil mann kunne være så opptatt av hvordan brystene til kvinner ser ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2007 ringte og ville gjerne ha "nyhetene" sine tilbake!

Den saken der nærmer seg jo 3 år gammel..

Gjest Gjest_Midna_*
Skrevet
2007 ringte og ville gjerne ha "nyhetene" sine tilbake!

Den saken der nærmer seg jo 3 år gammel..

Men uansett. Hva synes dere om kvinnesynet hans?

Skrevet

Han mener også at jenter lukter reker og han anklager en barnsdomskjæreste for å være skyld i at han ble homofil (mener jeg å huske jeg leste. Om det var blodig alvor, tabloid crap eller en spøk vet jeg ikke.

Og nå dette? Kanskje han ikke er homofil på ordentlig av likevel?

Nå er jeg ingen ekspert på feltet, men jeg trodde da virkelig ikke at en homofil mann brydde seg om pupper og en kvinnes former.

Skrevet

Det blir jo det samme som at heterofile damer bryr seg mye om utseende til andre damer, det gjør dem jo ikke lesbiske forde..

Gjest Venninna
Skrevet

Å joda.. Homofile gutter liker pupper :ler: Sikkert ikke alle da, men jeg vet om flere.

Jeg har flere i vennegjengen som er homofil og når vi er på fest sammen så har jeg en kjempegod venn som klemmer og klår og sier at de er så deilige :skratte:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Å joda.. Homofile gutter liker pupper :ler: Sikkert ikke alle da, men jeg vet om flere.

Jeg har flere i vennegjengen som er homofil og når vi er på fest sammen så har jeg en kjempegod venn som klemmer og klår og sier at de er så deilige :skratte:

Åååååå nå forstår jeg... Må si jeg er homofil da slipper jeg å få en på tygga. :lur:

Skrevet

Herregud! Snakk om å være naiv! Tror du virkelig han er homo!??! Dette er det eldste trikset i verden for at kvinnene skal droppe forsvarsmekanismen sin. Han er selvsagt ikke homo, uansett hvor mye du innbiller deg det eller later som. Naiv er du!

Skrevet (endret)

Ser ikke helt poenget med å trekke opp dette nå. Jan Thomas gikk da ut og beklaget uttalelsen rett etter programmet, og innrømte at det var dumt sagt og at han ikke har peiling på hva han snakker om.

Ellers synes jeg vel at dersom man tar i mot råd om amming fra en homofil frisør er det vel noe galt med den kritiske sansen til den som tar i mot rådet også.

Endret av Glør
Skrevet
Ellers synes jeg vel at dersom man tar i mot råd om amming fra en homofil frisør er det vel noe galt med den kritiske sansen til den som tar i mot rådet også.

Hehe, nettopp det tenkte jeg også!

Gjest only me
Skrevet

Jeg hørte noen utalelser som Jan Thomas kom med i et talk-show her om dagen. Der brettet han ut om homo-sexlivet sitt med ektemannen. At de hadde sex hver dag, overalt hvor de var. Æsj, ble kvalm av det. Homosex er ikke akkurat noen lekker tanke fra før, og når man får det servert såpass direkte, blir det bare ekkelt og billig. I tilegg fortalte han at han hadde hatt sex med jenter tidligere. Må si at troverdigheten hans sank ytterligere noen hakk da.

Jeg mener, er du homo, så er det vel ganske utenkelig å ha sex med jenter? I allefall er det utenkelig for meg som hetero kvinne å skulle ha sex med en annen kvinne. Det byr meg rett og slett i mot. Når en homofil klarer å ha sex med motsatt kjønn, begynner jeg virkelig å lure på om homofili egentlig eksisterer, og at denne legningen rett og slett handler om å leve ut en fantasi. :lur:

Skrevet

Hahah, hadde ikke tatt noen "råd" fra en homofil frisør veldig personlig, nei. Sidestiller ham vel litt med de homofile moteskaperne...

Skrevet
Og nå dette? Kanskje han ikke er homofil på ordentlig av likevel?

Nå er jeg ingen ekspert på feltet, men jeg trodde da virkelig ikke at en homofil mann brydde seg om pupper og en kvinnes former.

Nå er det vel strengt ganske innlysende forskjeller på å ha oppfatninger rundt hva som er pent og estetisk og å tenne på det. For eksempel: menn som trener vil gjerne ha muskler fordi de synes det er fint, det betyr ikke at de tenner på bolekisen på nabomaskina. Jeg farger håret mitt i en farge jeg synes er pen, det betyr ikke at jeg helt hemmelig fantaserer om å feie over alle de jeg ser med samme hårfarge. Og så videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...