Gå til innhold

Falskt bilskilt?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg forstår virkelig ikke de som uttrykker at dette ikke er så mye å bry seg om og at du heller bør tenke på andre ting.

Dersom det er et faktum at bilen kjører rundt med falske skilter, bør det ringe en bjelle. Ikke bare fordi det er teit, men fordi falske skilter brukes for å skjule mer alvorlige forbrytelser. Hvorfor ellers kjøre rundt med falske skilter, liksom?

Tips om mulige observasjoner av biler med falske skilter bør derfor meldes til politiet. Det kan jo være at de faktisk er på leting etter nettopp den bilen du så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld, når ble det faktum at noe er ulovlig en grunn til å anmelde? Føler dere virkelig slik irritasjon, har dere internalisert den holdningen som sier at man skal være lovlydig uansett hvilke lover det er snakk om, og om du ikke gjør det, så skal du sladre?

Jeg er sikker på at det er flere som ville sladra på en nabo de visste jobbet svart, enn som ville gitt hjerte-lungeredning til en som hadde falt om på gata.

Norge er fucka, og det er ingen grunn til å ønske menneskene i samfunnet noe godt. Det er 0 grunn til å være lovlydig, og all grunn til å forakte både lovgivende organer og utøvende myndighet. Det burde faen meg være en plikt å opponere.

Hva har disse sure oppstøtene egentlig med opprinnelig spørsmål å gjøre?

Burde ikke du snart få noen medisiner mot paranoia og bitterhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...