Gjest Uff Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Har tidligere tatt min samboer i å flørte med andre kvinner. Dette er i utgangspunktet veldig lenge siden, trodde jeg. Dette blir vanskelig å forklare, og vet ikke helt hva jeg skal skrive, men prøver. Har lenge hatt følelsen av at han driver med noe igjen, men ikke hatt noe bevis. Her for noen måneder siden satt han og sjekket en melding på mobilen, og det var fra en kamerat, greit nok, jeg så at han hadde fått to meldinger, men han sjekket kun den ene, og la mobilen raskt bort. Jeg spurte om han ikke fikk to meldinger, og han sa nei, men jeg visste jo hva jeg så, så jeg (dum som jeg er) sjekket mobilen hans etterpå. Det lå ingen meldinger der (hadde vel slettet den), men jeg så at han hadde ringt et ukjent nummer rett etterpå (dette var sent på kvelden, så det var litt merkelig). Jeg noterte meg nummeret og sjekket det opp, og fant ut at det var en annen jente, og jeg konfronterte han med dette. Da sa han at dette var noe jobbgreier og at han bare hadde ringt og lagt på for å få notert nummeret (sånn man gjerne gjør hvis man ikke vil lagre nummeret på tlf, men skal huske det), men at det til og med var feil nummer. Jeg ble også såklart anklaget for å være oversjalu, og dette orket han ikke osv. Jeg slo meg til ro med det, og har ikke tenkt på det etterpå. Den dårlige magefølelsen har fortsatt å være der, spesielt etter at jeg så at han hadde vært pålogget MSN (noe som i og for seg er greit nok, men han påstår han ikke har vært på så lenge han kunne huske). Jeg gikk inn på pc'en hans i stad (ja, jeg vet jeg ikke bør snoke, har egentlig bevisst latt være dette, men nå klarte jeg bare ikke..), og han hadde slettet alt av "bevis", dvs. loggen var satt til å kun lagres i én dag, ingenting annet mystisk, frem til jeg fant en liten tekst-fil fra messenger. Der sto det alle tidspunktene han var logget på (dette var i helger før jeg sto opp, eller mens jeg ikke var hjemme), og at han hadde brukt en annen adresse enn den han ga til meg. Jeg sjekker opp denne adressen på facebook, og ser at noen er registrert på det, så han har altså registrert seg på et annet navn der, og han hadde denne jenta som jeg tidligere nevnte (som han påsto var feil nr osv.) som venn (og en del andre jenter, såklart)! Jeg har jo ingen bevis for at han har flørtet med henne (selv om han nå har løyet, tydeligvis). Vet liksom ikke om jeg skal la dette fare, eller ta det opp med han? Vet at han HATER at jeg snoker (selvfølgelig, når han har noe å skjule vil han jo hate det), og han kommer til å gå i forsvarsposisjon med én gang, nekte, og klikke på meg! For å gjøre ting verre så er jeg i tillegg gravid med termin nå snart, hvis ikke hadde jeg bare gått.. Uten tvil. Æsj.. Jeg sitter her og skjelver.
Gjest Sobril Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Helt tydelig at det er noe muffins her spør du meg. Hadde ikke klart å la være snokingen selv. Du har jo "beviser" også. Hvem lager egen facebook-profil som eksklusivt er for å chatte med andre damer? Ta ham!!
Gjest TS Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Takk, føler også at jeg "overreagerer" siden det bare er flørting mest sannsynlig. ANER ikke hvordan jeg skal ta det opp med han. Han kommer sikkert bare til å bli så sint at han ikke vil snakke med meg igjen, og legge all skyld over på meg, som vanlig.
Gjest Gjest_beate_* Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Håper for din skyld det ikke er noe muffins, men har du den følelsen så er det nok noe i det. Du må ta det opp med han, hvis ikke vil det bare ligge å gnage og du blir mer og mer mistenksom. Si du så msn-loggen og lurer på hva dette skal bety - blir han sint for at du har snoket, så kan du begrunne det med at du hadde en magefølelse som ikke var helt god. Han må respektere dine følelser og gjøre deg trygg på at han er til å stole på.
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Hei. Jeg tror nok dere må ta en liten prat sammen. Han har tydeligvis noe på gang ettersom han går slikt i forsvar og blir sint på deg. Det han gjør er å holde deler av livet sitt skjult fra deg, lage en fake fb profil bare for å flørte med andre jenter!Han bedrar deg rett og slett på msn, tlf og fb! Jeg syns utrolig synd på deg som også bærer hans baby med de tanker og følelser det innebærer for fremtiden. I en perfekt verden skal jo dere bli en lykkelig familie. Jeg ville spurt han om dere kunne satt dere ned og snakket sammen og spurt han rett ut om han egentlig vil ha en liten familie eller om han vil være en utro drittsekk når du faktisk går med hans barn i magen. Sorry, men den oppførselen han har mot deg, med juging, sinne og få deg til å føle skyld er alarmerende spør du meg. Føler med deg og håper alt ordner seg for dere. Hvis ikke klarer du deg helt sikkert fint på egenhånd også:-) Bedre å være alene og ha det bra eller sammen og ha det jævelig sier nå jeg.
Gjest Iah Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Håper for din skyld det ikke er noe muffins, men har du den følelsen så er det nok noe i det. Muffins er det vel neppe og det hadde vel heller ikke vært noe problem, men at det er noe muffens er det ingen tvil om. ;)Hemmelig MSN og facebook, dette lukter dritt lang vei.
Gjest TS Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Takk for svar. Ja, jeg må vel prate med han, hvis ikke så kjenner jeg meg så godt at jeg kommer til å plumpe ut med det en gang jeg er sint, og det gjør vel kanskje bare vondt verre. Dette er for jævlig.. Skjønner ikke at han må drive med dette Han som hele tiden snakker om hvordan han gleder seg til at vi skal bli en familie osv. Faen.
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Takk for svar. Ja, jeg må vel prate med han, hvis ikke så kjenner jeg meg så godt at jeg kommer til å plumpe ut med det en gang jeg er sint, og det gjør vel kanskje bare vondt verre. Dette er for jævlig.. Skjønner ikke at han må drive med dette Han som hele tiden snakker om hvordan han gleder seg til at vi skal bli en familie osv. Faen. [/quote Hvis du klarer, snakk rlig og behersket til han. Noterer ned punkter på ett ark og prøv og fokuser på at det er han som må forklare deg hvorfor han gjør som han gjør mot forholdet deres. Jeg er ganske hissig selv og har hatt noen diskusjoner hvor jeg har stått og skreket ting til slutt. Sjeldent det har hjulpet gitt, så jeg fant ut at små notater kunne holdet meg på sporet:-) Lite tips bare, ikke sikkert det fungerer for deg, men..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Mange menn sliter følelsesmessig når de skal bli fedre. Det at kjæresten er gravid legger for mange en demper på sexlivet og/eller de seksuelle følelsene for partneren. Du må snakke med ham, og si at du ikke aksepterer adferden hans,selv om det kanskje bare er en virkelighetsflukt. Om det er tilfelle, kan det tyde på at dere ikke kommuniserer så veldig godt. Det er noe dere kan jobbe med. Om det viser seg å ikke være virkelighetsflukt men reell utroskap, har jeg ingen råd å komme med annet enn at du må ta vare på deg selv og ditt kommende barn. Lykke til
Gjest TS Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Takk, jeg har konfrontert han med det nå, på sms (sikkert dumt, men jeg klarte ikke la være da han ikke skal være hjemme i kveld). Jeg har alle bevisene, men han nekter for alt, såklart. Hvertfall inntil videre.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Du burde ha sendt venneforespørsel til andre profilen hans, da hadde han nok fått seg ein støkk
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Så ynkelig å drive å lyve på den måten... Det spørs om ikke belastningen ved å ha en mann som lyver er mye større enn å skulle være alene med barnet. Kanskje du ville følt deg enormt lettet uten han.
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 9. februar 2010 #13 Skrevet 9. februar 2010 Lag en facebook profil med et annen navn du også,legg han til som venn, se hva han skriver på veggen osv..
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #14 Skrevet 9. februar 2010 Nettet gir uante muligheter for avsløringer, bevis, hevn og ekstrem utdriting. Men akk så få kvinner som benytter seg av det...
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 9. februar 2010 #15 Skrevet 9. februar 2010 Nettet gir uante muligheter for avsløringer, bevis, hevn og ekstrem utdriting. Men akk så få kvinner som benytter seg av det... Jepp, og enda færre menn.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #16 Skrevet 9. februar 2010 Nettet gir uante muligheter for avsløringer, bevis, hevn og ekstrem utdriting. Men akk så få kvinner som benytter seg av det... Hevn og ekstrem utdriting, altså? Det høres ekstremt barnslig ut. Dropp heller fyren, og finn en som det er verd å satse på. De som bare driver og roter, vil måtte tåle konsekvensene. Ryktet går foran dem, og vil til slutt gjøre at ingen ønsker noe seriøst forhold til dem.
Gjest lolebaby Skrevet 9. februar 2010 #17 Skrevet 9. februar 2010 Så ynkelig å drive å lyve på den måten... Det spørs om ikke belastningen ved å ha en mann som lyver er mye større enn å skulle være alene med barnet. Kanskje du ville følt deg enormt lettet uten han. jeg syns du bør sjekke opp alt han gjør, om du finner ut an han er utro, ikke vær sammen med han. . en gang utro, alltid utro :/
Gjest huff Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Hvorfor har omtrent alle menn så jævlig store problemer med å spille med åpne kort? Finnes det egentlig noen ærlige menn igjen på denne jorda? Hvorfor kan de ikke i det minste være såpass ærlige at de innrømmer utroskapen sin, i steden for å drive med slike utspekulerte opplegg?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 Hevn og ekstrem utdriting, altså? Det høres ekstremt barnslig ut. Dropp heller fyren, og finn en som det er verd å satse på. De som bare driver og roter, vil måtte tåle konsekvensene. Ryktet går foran dem, og vil til slutt gjøre at ingen ønsker noe seriøst forhold til dem. Dama er GRAVID med termin straks. Tror du det er lett å gå? Tror du faktisk han vil tilstå noe??? Eller enda bedre, TROR du virkelig at noen som vet vil fortelle henne? Not. Sjekk alle trådene med "jeg vet at kompisen min er utro, skal jeg si noe..?" 99% av folk ber vedkommende holde tett. Nei du. Legg en felle, få tak i bevis og NAGLE jævelen. Så har man i alle fall plassert skapet for fremtitig forhold, det være seg sammen eller som FORELDRE sammen. (Man er ikke en dum nikkedukke som tar imot piss)
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #20 Skrevet 9. februar 2010 jeg syns du bør sjekke opp alt han gjør, om du finner ut an han er utro, ikke vær sammen med han. . en gang utro, alltid utro :/ Jeg synes lyvingen og flørtingen er ille nok i seg selv. Det er nok til å vite at han ikke er noe å satse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå