Gå til innhold

Viste han tegn på at han snart kom til å fri?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille_Lotta_*
Skrevet

Jeg vet at samboeren min kommer til å fri til meg i løpet av 2010 (Det har han sagt mange ganger).

I det siste har jeg fanget opp et par småtegn som kanskje (muligens ønsketenkning) kan tyde på at det ikke er så lenge til:

- Han har spurt om hvor lenge jeg synes man kan være forlovet før man gifter seg.

- Han har sagt at ingenting hadde gjort ham lykkeligere enn å være forlovet/gifte seg med meg

- Han sier han er litt usikker på hvilken ringstørrelse jeg bruker

- Han sier vi allerede er "økonomisk gift"

- Han har sagt hva slags brudekjole han mener jeg kler

Utover det pøser han hver dag på med komplimenter om at jeg er kvinnen i hans liv etc. Han våkner dessuten flere ganger om natten og hvisker inn i øret mitt at han elsker meg.

Vi skal bort en langhelg til utlandet denne måneden. Romantisk by. Tør ikke håpe, vet jeg kan bli litt skuffet... Selv om jeg vet han kommer til å fri om ikke så lenge uansett :rødme:

Før deres kjære fridde, i ettertid, ser dere noen tegn som "hintet" om at han kom til å fri???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ingen ting, la ikke merke til noen spesielle tegn. Og det var herlig!

Skikkelig overraskende da han satt seg ned på kne :fnise:

Ikke tenk så mye på det, la det skje "naturlig" selv om du vet det vil skje i 2010. Mye mer morro når det kommer brått og uventet.

Du får holde oss oppdatert om noe skjer på turen da! :)

Skrevet

Åhhh, jeg tipper at det blir frieri på deg!

Min kjære var flink til å skjule det, han. Jeg hadde gått og hintet en stund, og så gikk det forbi 5-årsdagen vår, og da tenkte jeg, skal han aldri fri da? Men et par uker senere fridde han!

Han hadde gått og planlagt dette i 5 måneder. Han hadde faktisk basert tidspunktet for frieriet på noe jeg hadde sagt flere år tidligere. :)

Håper du får ring på fingeren snart!

Skrevet

Jeg visste heller ingenting. Jeg visste at han kom til å fri i løpet av et år eller to, for han gjorde som samboeren din; snakka om hva slags ring jeg liker og sånt. Skjønner ennå ikke at han klarte å holde det skjult for meg, for han er skikkelig dårlig på å holde på hemmeligheter. :fnise: Når jeg tenker tilbake er det ingenting som kunne ha hinta om det heller.

Skrevet
Han hadde gått og planlagt dette i 5 måneder. Han hadde faktisk basert tidspunktet for frieriet på noe jeg hadde sagt flere år tidligere. :)

Sånne ting er så søtt det, når det faktisk viser seg at de har hørt etter, og i tillegg husker det :-)

Her var det begge to som fridde samtidig, ned på knær. Da hadde vi snakket om det en stund først.

Men synes det var romantisk jeg.

Da hadde vi ikke ringer, men da vi fikk ringene, gikk han ned på knær og fridde igjen <3

Skrevet

Jeg visste ingenting!! Ble kjempe overrasket!

Vi skulle gå en kveldstur på stranda, og etter noen minutters gange og koselig samtale om hvor flott vi har det, satte han seg på kne og fridde :rødme: *mimre*

Når jeg tenker tilbake, så kom det noen hint. Men jeg snappet dem egentlig ikke opp. Jeg hadde jo absolutt tenkt tanken om frieri/giftemål, og var absolutt klar! Men i og med at vi var på en fatastisk ferie når han fridde, så kom det veldig overraskende!

De hintene jeg husker i ettertid var:

-løst prat om hvordan folk gjør det med forlovelses/gifteringer her i norge.

-generelt sankk om bryllup, hvordan man vil ha det osv.

Håper frieriet fra kjæresten din kommer snart!! Å bli fridd til, er virkelig noe jeg unner alle å oppleve! :yvonne:

Skrevet

Jeg visste absolutt ingenting jeg. Han gikk rundt og sa at han ikke ville gifte seg, og om han skulle gjøre det ble det ihvertfall ikke på noen år til. Vi hadde da vært sammen i 5 år. :fnise:

Og plutselig, på ferie, satte han seg ned på kne og fisket frem ringen. :grine:

Nå i ettertid kan jeg jo se de små hintene, men siden han ikke fant ut at han ville fri før ca. 2 uker før han faktisk gjorde det, så var det ikke så lett å finne ut av. Bestekompisen hans trodde til og med han var utro på et tidspunkt fordi min kjære hadde sagt at han skulle på besøk til kompis når han egentlig skulle hente ringene. Jeg ringte til kompis da jeg ikke fikk tak i min kjære, men han var jo naturlignok ikke der. :ler:

Skrevet
Jeg vet at samboeren min kommer til å fri til meg i løpet av 2010 (Det har han sagt mange ganger).

I det siste har jeg fanget opp et par småtegn som kanskje (muligens ønsketenkning) kan tyde på at det ikke er så lenge til:

- Han har spurt om hvor lenge jeg synes man kan være forlovet før man gifter seg.

- Han har sagt at ingenting hadde gjort ham lykkeligere enn å være forlovet/gifte seg med meg

- Han sier han er litt usikker på hvilken ringstørrelse jeg bruker

- Han sier vi allerede er "økonomisk gift"

- Han har sagt hva slags brudekjole han mener jeg kler

Utover det pøser han hver dag på med komplimenter om at jeg er kvinnen i hans liv etc. Han våkner dessuten flere ganger om natten og hvisker inn i øret mitt at han elsker meg.

Vi skal bort en langhelg til utlandet denne måneden. Romantisk by. Tør ikke håpe, vet jeg kan bli litt skuffet... Selv om jeg vet han kommer til å fri om ikke så lenge uansett :rødme:

Før deres kjære fridde, i ettertid, ser dere noen tegn som "hintet" om at han kom til å fri???

Trådstarter her. Bare for å oppdatere status. Mannen med stor M fridde til meg! :rødme:

Skrevet
Trådstarter her. Bare for å oppdatere status. Mannen med stor M fridde til meg! :rødme:

Flaks for deg...

Skrevet

Gratulerer! :D

Skrevet

Gratulerer!! :danser: Føles det ikke deilig? :jepp:

Skrevet
Gratulerer!! :danser: Føles det ikke deilig? :jepp:

Takk for det, LindaM!! Jo, det føles helt fantastisk! Merker at jeg allerede har blitt litt "bryllupete" i hodet, så kommer nok til å henge her litt fremover, he he :)

Ser den store dagen nærmer seg for din del! WOW, så spennende! Har du hatt lang tid å planlegge på? Mye som gjenstår?

Skrevet

ååååååå, så koselig:)

Man går i evig lykkerus den første tiden (eller, når jeg tenker meg om, egentlig hele tiden <3)!

Vi forlovet oss på ferie en av de første dagene, så vi hadde nesten 2 herlige uker sammen hvor vi bare koste oss og vær skikkelig kjærestepar:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...