Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Jeg akkurat tilbake fra ferie med venniner. I går mens jeg surfer på nettet med min samboer sin pc oppdaget jeg at han har vært sjekket hans eks FB profile og google henne.De har ingen kontakt i hele tatt.Vi var sammen over 2 år nå. Hvorfor tror dere han gjørde det?
gizmoo Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Kanskje bare nysgjerrig? Jeg hater min eks (notorisk utro drittsekk), men allikevel har jeg sjekket om han finnes på facebook. Fordi jeg har hørt at han har blitt skalla og feit, noe som gjør meg glad
I Grosny Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg akkurat tilbake fra ferie med venniner. I går mens jeg surfer på nettet med min samboer sin pc oppdaget jeg at han har vært sjekket hans eks FB profile og google henne.De har ingen kontakt i hele tatt.Vi var sammen over 2 år nå. Hvorfor tror dere han gjørde det? Er hun i live? Hvordan går det med henne ? Har hun fått kjæreste? Noe som kan være vondt med ett brudd er at man ikke lenger kan følge opp henne. Man vet ikke om hun har det greit. Jeg er nysgjerrig på om min eks har det bra, og håper av hele mitt hjerte at hun har fått en god kjæreste. Når hun får god kjæreste blir jeg lettet og glad. Det er liksom litt sånn at når man gir opp ett prosjekt, så håper man at andre kompetente kan følge opp på en god måte. Mannen din vil neppe ha tilbake x, men hun har betydd noe for ham, og er ikkenoen "ikkeperson".
Gjest Diane Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Har flere av de jeg har datet/ vært sammen med på FB. Profilen min er vanvittig upersonlig, så de finner ikke ut så mye... Jeg har dem der, vel... fordi jeg har et OK forhold til de fleste, i grunn. Slettet den mest seriøse eksen min fordi det ble for vanskelig å ha ham som venn (han tolket alt mulig rart ut av selv de minste updates). Jeg søker ofte opp gamle kjente fordi jeg lurer på hvordan det går med dem. Hvorfor han søker henne opp, er det ikke godt å si. Men hvis dere har et bra forhold ellers, ville jeg ikke bekymret meg så mye over det.
Gjest Diane Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Er hun i live? Hvordan går det med henne ? Har hun fått kjæreste? Noe som kan være vondt med ett brudd er at man ikke lenger kan følge opp henne. Man vet ikke om hun har det greit. Jeg er nysgjerrig på om min eks har det bra, og håper av hele mitt hjerte at hun har fått en god kjæreste. Når hun får god kjæreste blir jeg lettet og glad. Det er liksom litt sånn at når man gir opp ett prosjekt, så håper man at andre kompetente kan følge opp på en god måte. Mannen din vil neppe ha tilbake x, men hun har betydd noe for ham, og er ikkenoen "ikkeperson". Ja, jeg tror det er noe i dette. Jeg har fått høre av flere som jeg har datet over lengre perioder, at de bryr seg om meg, og at de håper jeg har det bra. Noen er kanskje ute etter noe mer fremdeles, men jeg tror de fleste sier det fordi de mener det. Altså, de vil vite hvordan jeg har det fordi jeg har betydd noe for dem, og de vil gjerne se at det går bra til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå