Daiquiry Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Noen som vet om en sommerleir på Vestlandet til sommeren? For barn mellom 8 og 12?
Rosalie Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Barnas Turlag http://www.turistforeningen.no/index.php?fo_id=14
Daiquiry Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2010 Jeg så den, men finner bare en leir som varer i 2 dager og som koster 1950 kr!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Du skriver ikke noe om hva slags leir, men hvis du er kristen og/eller ikke har noe imot at barna dine blir det, har jo Acta litt å velge i. Som f.eks. denne.
Daiquiry Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde håper å finne noe som varte i en uke. Ikke kristent, men gjerne friluftsliv eller lignende....
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Bergen kommune har iallefall arrangert leir for barn som kommer fra familier som av en eller annen grunn ikke kan reise på ferie (hovedsaklig økonomi) tidligere som da har vart i 12 dager. Da måtte det, slik jeg har skjønt meg på det, søkes om fra foreldrene og jeg mener at skolen også måtte signere på det. (Har ikke helt kontroll med hvordan søkeprosessen er, men har hørt om det fordi jeg jobbet på ene stedet der de har leir)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå