Gå til innhold

Vokse rumpeballene!

Anbefalte innlegg

Gjest Håret gutt
Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt i 20 årene som har sett meg lei av min hårete stump!!

Har så utrolig lyst til å vokse, og smøre på HårStopp etterpå, for å se om jeg kan få mindre og lysere hår på rumpa...

Men! Dette er ikke noe jeg klarer selv selvfølgelig! Og NEI jeg går IKKE til en salong og får en digg dame på 18 til å vokse rumpa mi... Jeg vil at dama skal gjøre det, men hun nekter!!! Hun sier at det kommer til å gjøre såååå vondt at jeg vil hate henne for resten av livet blabla...

Er dette sant!? Jeg mener.. Jeg VET det gjør vondt, men jeg klarer da å bite tenne sammen i noen minutter! Jeg har så lyst til å få mindre hår på rumpa!! De er lange og svarte hår... Usj..!!

Så: 1) Gjør det vikrelig sååå vondt at jeg ikke klarer å fullføre det og 2) Hvordan kan jeg overtale dama til å gjøre det for meg:> og 3) Hvilke voks-produkter vil DERE anbefale meg?

TUSEN takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er en gutt i 20 årene som har sett meg lei av min hårete stump!!

Har så utrolig lyst til å vokse, og smøre på HårStopp etterpå, for å se om jeg kan få mindre og lysere hår på rumpa...

Men! Dette er ikke noe jeg klarer selv selvfølgelig! Og NEI jeg går IKKE til en salong og får en digg dame på 18 til å vokse rumpa mi... Jeg vil at dama skal gjøre det, men hun nekter!!! Hun sier at det kommer til å gjøre såååå vondt at jeg vil hate henne for resten av livet blabla...

Er dette sant!? Jeg mener.. Jeg VET det gjør vondt, men jeg klarer da å bite tenne sammen i noen minutter! Jeg har så lyst til å få mindre hår på rumpa!! De er lange og svarte hår... Usj..!!

Så: 1) Gjør det vikrelig sååå vondt at jeg ikke klarer å fullføre det og 2) Hvordan kan jeg overtale dama til å gjøre det for meg:> og 3) Hvilke voks-produkter vil DERE anbefale meg?

TUSEN takk for svar :)

Nei, det gjør ikke så innmari vondt.. tror nok du overlever det :)

men anbefaler absolutt å gå til en salong for å få gjort det. hehe.. det finnes sikkert salonger med "fæle kjerringer på 50" også :ler: og uansett har de nok sett nok av gutteromper før deg

Gjest Håret gutt
Skrevet
Nei, det gjør ikke så innmari vondt.. tror nok du overlever det :)

men anbefaler absolutt å gå til en salong for å få gjort det. hehe.. det finnes sikkert salonger med "fæle kjerringer på 50" også :ler: og uansett har de nok sett nok av gutteromper før deg

Nettopp! Skal klare det! Men må ha navn på produkt så jeg kan kjøpe det nå!! Så må dama bare tvinges til dette her!! For jeg går IKKE til en salong, og flasher rumpa mi!!!! Man har da verdighet for svingende!

Skrevet

Vel, jeg vokset skuldrene til en kamerat, og for å si det sånn, det er den eneste gangen jeg har sett ham gråte. Ja, det gjør vondt! Veldig vondt! Hvis rumpa di ikke er altfor stor tror jeg nok du holder ut.

Gjør dette kun hvis det er noe du vil selv. Ikke for å glede andre. Hårete gutterumpe er helt normalt :)

Skrevet

Veet

Disse har jeg god erfaring med. Samme hvilken av de du bruker, egentlig. Husk på at den første gangen du vokser er den vondeste. Etterhvert vil det gjøre mindre og mindre vondt. Vær forberedt på blod og røde prikker.

Gjest Håret gutt
Skrevet
Vel, jeg vokset skuldrene til en kamerat, og for å si det sånn, det er den eneste gangen jeg har sett ham gråte. Ja, det gjør vondt! Veldig vondt! Hvis rumpa di ikke er altfor stor tror jeg nok du holder ut.

Gjør dette kun hvis det er noe du vil selv. Ikke for å glede andre. Hårete gutterumpe er helt normalt :)

Dette er noe jeg vil SELV! Det plager meg skikkelig og jeg VIL dette her! Til og med dama sier at hun liker stumpen min som den er men JEG liker ikke de 5-6 cm lange hårene som står ut som en tykk pels!!

Men har noen av dere mulighet til å gi meg navn på et produkt snart?

Skrevet

Det er stor forskjell på voks til hjemmebruk og profesjonell voks. og hvis dama di ikke vet helt hva hun gjør kan du ende opp med skikkelig såre rompeballer.. i verste fall sår og blåmerker.

Gjest Håret gutt
Skrevet
Det er stor forskjell på voks til hjemmebruk og profesjonell voks. og hvis dama di ikke vet helt hva hun gjør kan du ende opp med skikkelig såre rompeballer.. i verste fall sår og blåmerker.

Sår og blåmerker MEN glatt rumpe? JA TAKK! Tiden leger alle sår ;)

Skrevet

Hvorfor må dama di vokse deg når hun ikke vil? Kan du ikke få en kompis til det da, siden du nå ikke vil gå på salong. Kanskje dere til og med kan lage en jack ass-video :fnise:

Jeg hadde nektet å vokse baken til mannen min. En glatt rumpe er fullstendig avtennende synes jeg ;)

Skrevet
Sår og blåmerker MEN glatt rumpe? JA TAKK! Tiden leger alle sår ;)
... og hår vokser ut igjen - ganske fort :)
Gjest Sandbekken
Skrevet

Hår er bare sexy på menn!! wtf, skulle typen min begynt å vokse seg hadde det bare blitt avtennede.. ikke ta mannerompa fra dama di! :danse:

Skrevet

For guds skyld ikke mas på dama di om å vokse ræva di hvis hun ikke vil. Hadde kastet ut samboern hvis han hadde prøvd å tvinge meg til noe sånt... Ikke akkurat vidundermedisin for et forhold.

Gjest Håret gutt
Skrevet
For guds skyld ikke mas på dama di om å vokse ræva di hvis hun ikke vil. Hadde kastet ut samboern hvis han hadde prøvd å tvinge meg til noe sånt... Ikke akkurat vidundermedisin for et forhold.

Å spar meg for det pisspreiket der!! Vi har et kanonbra forhold som kommer til å vare livet ut, enn hvor gay og fjortiz det høres ut! Holdt nesten på å si at jeg kommer aldri til å bli kvitt hun enn hvor hardt jeg prøver, MEN det er ikke noe jeg vil uansett så :)Om du vil kaste ut samboeren din fordi han ber deg om hjelp til noe som plager han (som er min situasjon), så bør du revurdere forholdet ditt. Skal det ikke mer til er han ikke noe særlig å satse på gitt!

Så til saken folkens!!

Nå har jeg bedt dama dra seg ned til Vita og kjøpe meg Veet og HårStopp! Sa det med en streng og bestemt melding så nå blir det orden på rumpeballene!

Så til andre innlegg her; Joda, håret vokser ut igjen og det VIL jeg! Jeg vil IKKE ha en PERMANENT glatt rumpe, og TRO MEG det blir IKKE NOE problem! Jeg har så sinnsyk kraftig hårvekst så det går bra! Jeg ønsker meg færre og lysere hår, noe som jeg vil få ved voksing!

Jeg tror nesten jeg skal filme noen av seansene, opprette en fake utube profil og legge det ut. Så får vi ALLE et smil om munnen :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Man får ikke mindre og lysere hår av å vokse..

Skrevet
Man får ikke mindre og lysere hår av å vokse..

Ikke? Det får jeg og venninnene mine. Må være noe rart med oss, da ;)

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Merkelig..

De gangene jeg har brukt voks på leggene+lårene har det vokst ut igjen gitt.

Og jeg napper brynene flere ganger i uken, uten at de blir mindre og lysere av den grunn..

Endret av Sandbekken
Skrevet

Så rart at hun ikke vil. Ikke misforstå: ikke bare er det moro å la dere føle hva vi gjennomgår, men det er jo MORO å vokse! :) Jeg vokset ryggen til en _meget_ hårete kar en gang, og jeg tror han fikk større respekt for oss kvinner. Mannen gråt en skvett, men var for stolt til å trekke seg. Jeg syntes nesten synd på ham. Han hadde aldri vokset før, og spurte om jeg kunne gjøre det, så det var hans feil : )

Hårsekkene svekkes av voksing, og hårene vil bli svakere, men ikke lysere. Fargen på håret er forhåndsbestemt i genen dine. Derfor må du eksfoliere den voksede huden mellom voksbehandlingene fordi håret er tynnere og svakere, og vil ha vanskeligere å penetrere hudoverflaten.

Men altså. Ikke tving henne. Det er enkelte ting man bør holde privat :fnise: Jeg tror ikke samboeren min er spesielt lysten på å ta en brasiliansk på meg. Når det er sagt så tenker ikke 18-åringen på hudpleiesalongen noe annet enn at du er en kunde som hun skal utføre en jobb på (forhåpentligvis). Og det spiller uansett ikke noen rolle siden du har dame, ikke sant? : - )

Skrevet
Merkelig.. når jeg napper brynene vokser de altid ut igjen......

Akkurat der skal jeg være ganske enig med deg. Mine øyenbryn vokser ut i samme farge, men etter jeg har nappet noen år er det nå mindre og mindre som trenger å nappes. Jeg tenkte mer på voksing av kroppen kontra barbering. Barberer jeg leggene eller bikinilinjen vokser det ut ekle, tykke og svarte hår. Vokser jeg derimot, er det bare lyse dun som vokser ut litt her og der :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Akkurat der skal jeg være ganske enig med deg. Mine øyenbryn vokser ut i samme farge, men etter jeg har nappet noen år er det nå mindre og mindre som trenger å nappes. Jeg tenkte mer på voksing av kroppen kontra barbering. Barberer jeg leggene eller bikinilinjen vokser det ut ekle, tykke og svarte hår. Vokser jeg derimot, er det bare lyse dun som vokser ut litt her og der :)

Er ikke det bare en illusjon at man får mindre hår av voksing? Når man barberer skjærer man jo bare av den delen av håret som har vokst ut, og det håret som da vokser ut etterpå er piggete pga "kuttet" etter høvvelen.

Voks drar jo hele håret ut og etter det vokser det nytt "babyhår" ut, som ikke føles like stikkete fordi tuppen ikke er kutta av.

Det er hva jeg har hørt ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...