Gjest Gjest_London_* Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei. Kan noen anbefale hotel for to voksne og to barn litt sentralt i London? (8 og 13 år)
Bex Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Thistle Marble Arch! Lekkert hotell på Oxford Street. Mer sentralt får du det ikke, og med litt leting får du god pris. Vi bestilte gjennom Agoda
Gjest TS Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for tilbakemelding! Var dessverre ikke ledige rom når vi skal reise...så får leite litt videre Flere tips mottas med takk
Nilma Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg liker hotellkjeden Travelodge veldig godt. Ingen luksus, men rent og helt greit, og på de hotellene i kjeden jeg har bodd på har de hatt ganske store rom i forhold til mange andre hoteller i London. Hvis du bestiller god tid i forveien kan du få veldig billige rom (har flere ganger betalt rundt 200 NOK for dobbelrom). Se fliken "Find our lowest prices". I selve London har jeg bodd på Travelodge Southwark og Travelodge City Road. Begge er nye (jeg tror de eldre hotellene i kjeden kan variere litt mer i kvalitet) og ligger nær undergrunnstasjon. Av disse likte jeg det i Southwark best. Selve hotellet i City Road var helt greit, men vi fikk rom som vendte mot en nattklubb, så det var litt bråkete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå