Gjest Spiker! Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hei. For dere som har hørt om Spiker hårstylingsproduktet, lurer jeg på hva den rimeligste prisen er. Har hørt at den kan koste ca 350 kr? Selges den for litt lavere pris andre steder? Har planer om å kjøpe mange, derfor jeg spør! Takker for svar.
Gjest Spiker! Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Ser sånn ut '' http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DG%26um%3D1 ''
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Bestill den på nettet da vel, koster jo rett under hundrelappen, både på den siden du hadde hentet bilde fra, og her: http://www.lookfantastic.com/hair/joico/ic...yling-glue.html
Honesty Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 350? De andre produktene i samme serie koster under 200 kroner, så jeg vil tippe den også gjør det.
Gjest Spiker! Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 350? De andre produktene i samme serie koster under 200 kroner, så jeg vil tippe den også gjør det. Ja, men har det ikke noe med størrelsen å gjøre da? At det er billigere? Bestiller jeg på nett, vil det ta lenger tid. Jeg må ha den denne uken.
Honesty Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Nei, jeg tviler på det. På bildet du linker til, står det 150 ml, og det er akkurat samme mengde som i min Erratic i samme serie. Den koster 165 kroner hos frisør, altså ikke særlig dyrt. Har du prøvd Spiker Glue? Jeg har brukt den selv for leeenge siden, og den er bortimot umulig å få ut av håret.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Nei, jeg tviler på det. På bildet du linker til, står det 150 ml, og det er akkurat samme mengde som i min Erratic i samme serie. Den koster 165 kroner hos frisør, altså ikke særlig dyrt. Har du prøvd Spiker Glue? Jeg har brukt den selv for leeenge siden, og den er bortimot umulig å få ut av håret. haahaha, ville bare si at jeg fikk kjøpt den i dag, ble sjokkert over hvor billig den var, kun 240 kr. Spiker Glue.. ? Tròr ikkke den finnes mer.. jeg kjøpte ''Ice'' Spiker ...... ett eller annet.
Honesty Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 haahaha, ville bare si at jeg fikk kjøpt den i dag, ble sjokkert over hvor billig den var, kun 240 kr. Spiker Glue.. ? Tròr ikkke den finnes mer.. jeg kjøpte ''Ice'' Spiker ...... ett eller annet. Jeg forkortet bare produktnavnet, men mente samme produkt. Så fint at det løste seg. ICE-stylingproduktene er veldig bra.
Gjest trådstartern Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Jeg forkortet bare produktnavnet, men mente samme produkt. Så fint at det løste seg. ICE-stylingproduktene er veldig bra. Jahh fy søren, det er sykt bra produkter as.. det må jeg si. Så et klipp av det på youtube av en dansker som viste hvordan den brukes. Faarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå