Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en i to månter nå, vi er mye sammen og koser oss. føler liksom at jeg vet han er den jeg vil ha, og føler han mener det samme. syns tiden begynner å tikke og gå og at vi burde avklare hva vi vil videre. synes det er pinlig å ta det opp først. bør jeg gi det mer tid eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har datet en i to månter nå, vi er mye sammen og koser oss. føler liksom at jeg vet han er den jeg vil ha, og føler han mener det samme. syns tiden begynner å tikke og gå og at vi burde avklare hva vi vil videre. synes det er pinlig å ta det opp først. bør jeg gi det mer tid eller?

Dette har jeg aldri forstått, hvis man er sammen hele tiden i 2 måneder, ikke er sanmmen med andre og har det fint sammen uten diskusjoner om at det skal opphøre.

hvorfor i all verden skal det da være nødvendig for voksne personer å diskutere "er vi sammen nå" dette bør da begge parter skjønne selv....

Kall han "kjæresten min" som kose navn du, reagerer han negativt er han en idiot som bare bruker deg, reagerer han posetiv/ikke i det hele tatt, er dere sammen...

Å er DETTE pinlig, så kan jeg ikke se for meg at du er klar for å dele alt og ingenting med ett annet menneske...

Voksne folk....jaja......

Skrevet

Det er jo bare å spørre. Du kan fks si; er vi sammen nå? hvrdan ser du på oss? osv

Skrevet

Jeg er en av de som synes man må definere om man er i et forhold eller ikke. Selv om man henger sammen hver dag i 2 måneder er det jo ikke sikkert at den andre parten er hypp på noe mer seriøst. Synes ikke det er noen automatikk i at henger man sammen og gjør kjæresteting så er man i et forhold. Jeg ville snakket med ham og spurt hva han mente :)

Skrevet

Er det rart at folk har problemer med forhold, når til og med konseptete - Er vi kjærester- Skal diskuteres grundig.

blir jo lei av forholdet før deti hele tatt er ordentlig i gang på den måten.

Skrevet
Er det rart at folk har problemer med forhold, når til og med konseptete - Er vi kjærester- Skal diskuteres grundig.

blir jo lei av forholdet før deti hele tatt er ordentlig i gang på den måten.

Jeg ville sagt komplett motsatt; er det rart det er problemer med forhold når det til og med oppleves som pinlig å snakke sammen om hvilken status man har?

COMMUNICATION..........:-)

Skrevet

Uff..Jeg blir nesten litt sliten av at ting skal være så vanskelig. Jeg tok opp spørsmålet om hvor vi var på vei hen allerede etter to uker. Hvis mannen (eller damen) ikke takler et slikt spørsmål, hvordan skal han eller hun takle litt større spørsmål senere i forholdet?

Er han skikkelig ineressert så takler han et slikt spørsmål uten problemer. JEG er i alle fall en person som liker å ha definisjon etter en viss tid (gikk jo litt fort her da, men vi hadde holdt litt på et par mnd. i forveien hvor han da hadde blitt forelsket i meg, men jeg var ikke klar for noe forhold, så jeg ble ikke det i han), for jeg gidder ikke å bruke mnd. etter mnd. på å gå rundt og gruble på om det er seriøst eller bare "a fling".

Skrevet

jeg har en historie med å ville gå litt fort frem, derfor jeg spør. har vært i forhold siden jeg var veldig ung, og er derfor ikke vant til datingmarkedet, og kjenner ikke reglene.

Skrevet

jeg ville også bare spurt.

Skrevet
jeg har en historie med å ville gå litt fort frem, derfor jeg spør. har vært i forhold siden jeg var veldig ung, og er derfor ikke vant til datingmarkedet, og kjenner ikke reglene.

Det er ingen regler.

Skrevet
Det er ingen regler.

Thats right! :) Det er forskjellig fra gang til gang. Man må nesten bare vurdere, og dersom du føler dere er sammen, og du synes det virker som om han føler det samme, så er det på tide med en defnisjon på forholdet.

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart at du lurer på dette. Jeg er i samme situasjon som deg, og har heller ikke snakket med kjæresten min om dette. Men datteren hans spurte om vi var kjærester, og han svarte ja:-) ble veldig glad da!

Selvfølgelig kan du spørre, og får du ikke et positivt svar da, er det kanskje ikke rett person likevel? Eller du kan bare kalle han kjæresten din og se hvordan han reagerer...

Det er kjipt å gå rundt å lure i hvert fall!

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...