Gå til innhold

Hva gjör du hvis....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

du merker at butikken har tatt en höyere/lavere pris på en vare enn det som er oppgitt i hylla? Gir du beskjed uansett, krever du å få penger tilbake hvis du har betalt for mye og hvor mye er det snakk om för du gjör noe med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_liv_*
Skrevet

jeg blir sur, og vurderer kanskje å begynne å handle i en annen butikk hvis dette gjentar seg. (ofte oppdager jeg ikke dette før jeg kommer hjem og kikker på kvitteringen.)

Skrevet

Dette er noe som skjer i alle butikker fra tid til annen. Så ofte som butikkene skifter labels er det ikke rart at dette skjer.

Jeg gidder ikke bry meg med mindre det er snakk om flere kroner. 50 øre gidder jeg ikke hisse meg opp for.

Skrevet (endret)

Jeg regner ut hva jeg skal betale før jeg kommer til kassen (underveis mens jeg handler) og følger med når varene blir slått inn. Da kan jeg si fra med en gang. Jeg sjekker også kvitteringen før jeg går fra butikken med varene mine, og hittil har jeg aldri oppdaget feil i forhold til hva jeg har betalt. Men dersom jeg har kommet meg hjem og først oppdager en feil da, vil jeg ikke gjøre noe med det. Da vil jeg regne det for å være for sent. Det jeg ikke har oppdaget før av feil bryr jeg meg ikke med.

Endret av Bobeline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...