Gå til innhold

Forelsket i en drøm

Gjest Tulleruska

Anbefalte innlegg

Gjest Tulleruska

Jeg har "forelsket" meg i en "fremmed". Jeg vet jeg aldri får snakke med ham, treffe ham, eller for den saks skyld - se ham. Men han var så til de grader "levende" i en drøm en natt. :søvn: Jeg klarer ikke få den følelsen ut av kroppen, den gode varme følelsen av at noen holder av nettopp lille meg. Og at jeg fikk gi noe tilbake...

Muligens er det selve følelsen jeg savner? :romeo:

Noen andre som har oplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tror nok det er følelsen du savner, og at det er derfor du drømmer om ham. Husker på ungdomsskolen når jeg avstandsforelsket meg. Man forelsker seg i en drøm, eller kanskje bare forelskelsen i seg selv. Utrolig hvordan hjernen kan lure oss!

Har nok opplevd liknende ja. Og etter all sannsynlighet får vi nok oppleve det i virkeligheten også en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine absolutt høydepunkter seksuelt og forelskelsesmessig i drømme. Da forsterkes alle følelser. Jeg får flotte orgasmer, og det er så vekkre kjærlighetshistorier. Hvordan han ser på meg, så kysser han meg på halsen. Jeg har forelsket meg i drømme flere ganger, det er som regel i drømme jeg faktisk forelsker meg.

Blir skikkelgi skuffa når jeg våkner.

Tror noen har sterkere opplevelse i drømme enn i vrkeligheten, veit ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...