Gå til innhold

Mulberry

Gjest Gjest_lillemeg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

Har så utrolig lyst på Mulberry bayswater grain leather bag. :gjeiper: Vurderer å kjøpe fra net-a-porter, men er litt usikker. Noen som har denne vesken? Noen anbefalinger.

Finnes det noen andre plasser der de selger det billigere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har du prøvd eBay?

Nei, men hvor står sjanse er det for at den er ekte fra ebay da?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har bayswater i svart,og elsker den! Kjøpte matchende lommebok til også. En klassisk veske som man har i mange år!

Anbefaler deg å kjøpe den på net-a-porter,mulberry,eller i butikken,da slipper du jo tolll

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet
Jeg har bayswater i svart,og elsker den! Kjøpte matchende lommebok til også. En klassisk veske som man har i mange år!

Anbefaler deg å kjøpe den på net-a-porter,mulberry,eller i butikken,da slipper du jo tolll

Ja d var det jeg tenkte. Får bare begynne å spare :P Trur ikke jeg vil satse på ebay. Så må bli net-a-porter siden vi ikke har noe butikk der jeg bor. Er fult pris inkudert toll fra mulberry på nettet?

Skrevet
Ja d var det jeg tenkte. Får bare begynne å spare :P Trur ikke jeg vil satse på ebay. Så må bli net-a-porter siden vi ikke har noe butikk der jeg bor. Er fult pris inkudert toll fra mulberry på nettet?

Vesker er tollfrie varer, men mva kommer i tillegg.

Denne er 25 % av varen+frakt!

Skrevet

Hvis du skal til London e.l. i nær fremtid bør du handle der. Prisen er lavere og du får tax refund. Da sparer du en hel del:)

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt alle mine mulberrys fra net-a-porter. Anbefales.

Ellers anbefaler jeg og london, eller paris. Man får taxrefund i paris og. Fikk igjen nesten 1000 kroner for chanel-lommeboken min.

Endret av Snasen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...