Gjest Gjest mann 45 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hei. Jeg er ny her, og har en opplevelse jeg gjerne vil dele med dere. Det dreier seg om å slikke kona mi etter at vi har hatt oss. Jeg har ikke gjort det ofte, men noen ganger når jeg har kommet først. Synes det var opphissende, og blir tent av tanken på at hun setter seg over munnen min etter samleie. Noen andre som har gjort det?
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Mener du etter du har kommet i henne? Eller bare generelt etter du har kommet og er "ferdig"?
Gjest Gjest mann 45 Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Hei. Jeg er ny her, og har en opplevelse jeg gjerne vil dele med dere. Det dreier seg om å slikke kona mi etter at vi har hatt oss. Jeg har ikke gjort det ofte, men noen ganger når jeg har kommet først. Synes det var opphissende, og blir tent av tanken på at hun setter seg over munnen min etter samleie. Noen andre som har gjort det? jeg mener å slikke mine egne og hennes safter etter at jeg har kommet i henne. Blir tent av dette. Klissete og deilig.
Ethereal Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde sagt nei hvis kjæresten min ville gjøre dette på meg.
Suzy Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Whatever turns you on, sier jeg bare. Liker du det så gjør det da vel - det er jo bare trivelig med safter og kos. Nå aner jeg ikke hvordan kona di er, men jeg hadde satt pris på på å blir fortalt hva som skulle skje - ikke i detalj da, men bare si at du vil komme i henne og slikke henne til hun kommer etterpå (så hun ikke tror alt er over når du kommer lissom....)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde sagt nei hvis kjæresten min ville gjøre dette på meg. Fantaserer og om å slikke etter jeg har kommet i dama,bruker og slikke inn i mellom mens vi holder på da Smaker sikkert ikke noe værre enn det da,kanskje mere creamy
HelenaR Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Nå er jeg dame da, men jeg hadde likt det iallefall.. Ganske sexy synes jeg, mange tar det for gitt at damer liker å smake på sine egne safter, så hvorfor skal det ikke være det samme med menn?
SMann Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Jeg slikker gjerne før...og etter...og ja...jeg smaker mine egne safter...
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 MMja er ganske mange menn som liker det ja Deilig
FantasDick Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har hatt en partner som gjerne ville slikke meg etter at han hadde kommet i meg. Han tente ikke direkte på det, men kunne godt gjøre det, som han sa. Jeg synes egentlig tanken var litt ekkel iog at han ikke tente på det, men lot han prøve. Jeg synes det var ganske så sexy må jeg innrømme.
Sequax Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 - det er jo bare trivelig med safter og kos.
utlendingen Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 jeg stemmer veldig for; er opphissende og nydelig. skulle ønske flere menn gjorde det. men det må være like etterpå, ikke bra med gammel sexlukt og stivnede sædrester. 1
Gjest gjest nå Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 For et halvt år siden traff jeg en ny mann.. Vi har vannvittig deilig sex.. -Munnsex var ganske naturlig fra tidlig av.. men de siste par mnd har vi utforsket det å "bytte" på å ta på hverandre.. kline, kose. han kommer inn i meg.. deilig... han slikker meg.. jeg suger han.. og så er han inni meg igjen. DET er bare helt vannvittig digg.. Vi er jo rene før vi starter opp.. og intimiteten blir total! Åhh.. et par dager til vi ses. Altfor lenge..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Typen min gjør det, men ikke fordi han tenner spesielt på det. Han tenker bare ikke så mye over det. Tror nok han foretrekker at jeg har tømt meg litt først, så det er altså ikke sånn at han synes det er veldig hot å smake seg selv. Men jeg er glad for at han kan gjøre det, og jeg hadde vært glad for en som tente på det og, for jeg har vært sammen med menn som omtrent synes sperm er det ekleste i verden og ingenting er mer turnoff enn det!
Gjest Gjest mann 45 Skrevet 13. februar 2010 #15 Skrevet 13. februar 2010 Takk for mange svar. Jeg tror mange menn synes at dette er ekkelt, at man ikke orker tanken på å smake sin egen sæd etter utløsning. Men for meg er dette litt rått, og så handler det om å dele noe. Jeg liker jo at kona suger og svelger, og hun liker å slikke fingrene mine når de er våte av hennes safter. Men det er ikke noe jeg gjør særlig ofte, men jeg merker at jeg blir tent av å tenke på det og skrive om det. :gjeiper:
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. februar 2010 #16 Skrevet 13. februar 2010 En ex av meg elsket å kline med meg etter at jeg hadde tatt imot sæden hans, og gjerne dele litt med han ..mmmmm deilig skikkelig tennende
Gjest Gjest_Hansemann_* Skrevet 15. februar 2010 #17 Skrevet 15. februar 2010 Trivelig å leke med egen sperm vel? Liker alltid å tømme meg i munnen til damene, og etterhvert så nekter ingen meg det lengre. Det er vel blitt vanlig. Men når jeg kysser dem etterpå med min egen sperm i munnen, og slikker opp egen sperm på nesen, brystene osv, så blir de overrasket. Det har ingen gjort før, liksom...
HoneyBunny Skrevet 15. februar 2010 #18 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Heldigvis er dette noe både jeg og min kjære ser på som helt naturlig. Han kan ofte stoppe mens vi har sex slik at jeg får "smake meg selv" fra han. Han kan også gå ned på meg etter at han har kommet, han blir tent av at saftene våre er blandet, og han kysser meg gjerne etterpå så jeg og får smake. Og om han har kommet i munnen min kysser jeg han etterpå også. Vi liker begge to å nyte sex med alle sanser. Endret 15. februar 2010 av HoneyBunny 1
Gjest Som man reder Skrevet 9. desember 2010 #19 Skrevet 9. desember 2010 Min kone elsker å bli slikket. Jeg kommer som oftest først og slikker henne deretter til deg kommer for henne. Har ofte slikket i meg min egen sæd blandet med hennes safter. Synes det er opphissende og hun blir vanvittig kåt av det.
cilipili Skrevet 9. desember 2010 #20 Skrevet 9. desember 2010 Mannen min elsker å slikke. Så det blir før, etter, midt i, i sofaen, på badet osv.. Og jeg kan ikke klage
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå