Gå til innhold

Bryllupsmiddagen/festen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nøyaktig 1 uke og 5 dager igjen til jeg skal gifte meg, og jeg klarer fortsatt ikke å slutte å stresse med den bryllupsmiddagen.

Hva slags innslag har dere planlagt på deres middag/fest? Er det noen som bare skal ha 'vanlig' middag med ikke så mye krimskrams?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nå er det nøyaktig 1 uke og 5 dager igjen til jeg skal gifte meg, og jeg klarer fortsatt ikke å slutte å stresse med den bryllupsmiddagen.

Hva slags innslag har dere planlagt på deres middag/fest? Er det noen som bare skal ha 'vanlig' middag med ikke så mye krimskrams?

Jeg vet ikke helt hva du definerer som vanlig, og hva som er krimskrams...? ;)

Vi skal i alle fall ha treretters middag. Toastmaster skal lose oss gjennom middagen, som blir "spekket" med taler, sanger, og - tror jeg - noe bildefremvisning fra søskenbarna. Har i alle fall hørt rykter om det. *)

Underholdning utover dette, regner jeg med at gjestene klarer å ordne seg i mellom - vi har regnet med at vanlig konversasjon holder lenge. :)

*) Det er altså ikke vi som har laget en haug med sanger osv, men vi har mange i familien som kommer med sanger, og mange som holder tale. Fra oss blir det vel bare velkommen-sang og brudgommens tale.

Endret av Modic
Skrevet

Vi har ikke tenkt å ha noe planlagt underholdning - det blir taler og kanskje noe sang eller annen underholding hvis våre familier / venner finner på det. Vi har ikke planlagt noe mer komplisert enn det. Folk skal jo ha tid til å spise også.

Skrevet

Oi, dette har jeg ikke tenkt på i det hele tatt :sjenert:

Eneste ekstra vi har planlagt er veldig lav, romantisk musikk i bakgrunnen for å skape en god stemning. (michael buble o.l)

Men mulig vi dropper det. Kan bli oppfattet som støy hvis det er nok skravling ellers.

Spørs litt hvordan familiene er. Våre familier er begge veldig høylydte og festlige, så tviler på at det blir et kjedelig sekund!

Kan jo hende at folk har planlagt noe ekstra for dere i form av bildefremvisning, sanger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...