Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet hvor i Sverige ULLARED ligger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullared har til og med egen hjemmeside som jeg regner med kommer opp hvis du skriver Ullared i en søkemotor...

Skrevet
Ullared har til og med egen hjemmeside som jeg regner med kommer opp hvis du skriver Ullared i en søkemotor...

Ja, var innom der. Men aner ikke hvor Greåker ligger. Lurte mer på hvor langt unna grensa det ligger, evt. nærmeste by..

Skrevet

Greåker ligger i Sarpsborg kommune, og Sarpsborg blir vel nærmeste by. Det ligger ca 28 km unna Svinesundbroen.

Gekås, derimot.. det er en annen sak

Gjest Samme gjest
Skrevet

Så var det Gekås, ja..

Det ligger ca 277,5 km fra Svinesund,dvs ca 2 timer og 43 minutter.

Nærmeste 'kjente' by er Göteborg som er ca 1 times kjøring utenfor Gekås.

Skrevet
Så var det Gekås, ja..

Det ligger ca 277,5 km fra Svinesund,dvs ca 2 timer og 43 minutter.

Nærmeste 'kjente' by er Göteborg som er ca 1 times kjøring utenfor Gekås.

Gekås ja, stemmer det :) Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Vad förvånad jag blev när något svenskt dök upp här! ^^ Skulle skriva att Göteborg är närmsta storstaden och därför lättast att navigera ifrån, men såg att jente85 hann före. :P När tänkte du åka dit? :) Jag gissar att det är varuhuset du ska till?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Ja, var innom der. Men aner ikke hvor Greåker ligger. Lurte mer på hvor langt unna grensa det ligger, evt. nærmeste by..

Greåker ligger midt i mellom sarpsborg og fredrikstad. tar vel ca. en halvtime fra fredrikstad og til grensen

Skrevet
Vad förvånad jag blev när något svenskt dök upp här! ^^ Skulle skriva att Göteborg är närmsta storstaden och därför lättast att navigera ifrån, men såg att jente85 hann före. :P När tänkte du åka dit? :) Jag gissar att det är varuhuset du ska till?

Takk for svar :) Vet ikke om jeg skal der i nærmeste framtid, men har lyst å ta meg en tur før eller senere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...