Gjest hilde22 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 jeg kysset bestekompisen (han kysset meg) til han jeg har holdt på med i et halvt år. Han jeg holdt på med har ikke villet inngå et forhold, og sagt han ikke har sånne følelser for meg, så ting har vært veldig komplisert av den grunn. Nå er han veldig skuffet og lei seg. Sa mye sårende til meg, men sier nå at han savner meg, jeg er en fin jente og liker meg veldig godt, men at han ikke vet hva han skal gjøre med meg og at det gjør for vondt. Klarer ikke møte meg nå. Jeg har ikke sett han på en uke (siden det skjedde), bare facebook og melding. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har beklaget og forklart meg mange ganger, stått utenfor leiligheten hans og ventet (han kom aldri). Skal jeg pushe på eller gi han avstand? Vet ikke om jeg vil ha han tilbake, men vil ikke at det skal være slik. Vi er litt i samme vennegjeng... Men om jeg så vil ha han tilbake, hva ville du gjort? Og hvordan vil du forklare reaksjonen hans? Jeg trodde ikke han kunne bli så lei seg når han (sa at han) ikke likte meg, men så klart såret.
silyee Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Skal jeg pushe på eller gi han avstand? Vet ikke om jeg vil ha han tilbake, men vil ikke at det skal være slik. Gje han avstand. Då kan du òg på best måte finne ut om du vil ha han Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå