Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Hva skal dere ha i mat til konfirmasjon til våren? Er i planleggingsfasen, gutten klarer ikke å bestemme seg?
Gjest Huffsa Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Når jeg konfirmerte meg hadde vi koltbord med alt fra taco og kjøttkaker i brun saus til laks&eggerøre. Alle ble fornøyde, og alle ble mette
lilleGrethe Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Da jeg og mine søsken konfirmerte oss ble det laget 3 retters middag. Vi fikk vel litt hjelp til å velge, men det var basert på det konfirmantent likte. Kanskje det kan baseres på ingredienser istedenfor å spørre ham om å komme opp med en hel meny? f.eks. liker han kjøtt - hvilket kjøtt? Tilbehør: sopp, grønnsaker, poteter, ris osv? Ut ifra valgene kan dere da hjelpe til å foreslå en meny som både er grei å lage til mange, og som konfirmanten vil synes er god. Håper dette hjelper!
Chiyo Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Vi hadde koltbord med kald mat. Kalkun, grønnskjell, kreps, snitter osv. Skulle ønske vi hadde hatt taco vi óg hehe. Da hadde jeg nok spist mer. Men litt dumt med slik mat når folk går i bunad.
Anglofil Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Til min konfirmasjon hadde vil koldtbord med både varm og kald mat. Da var det alt fra karbonader med løk til laks. Noe for enhver. Mvh Yvonne
HedvigR Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Jeg hadde ihvertfall sodd, kjempesuksess :D
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Godt å se at koldtbord er vanlig! Har bestilt et pent koldtbord til 199 pr person. Håper det er nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå