Gjest Gjest_Minime_* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Dette er et bilde av en jente som ser sånn cirka ut som meg (jeg har en BMI på 24, men ser ut som henne på en god dag ), vekmessig og stilmessig og litt fjesmessig. Er hun stygg? http://www.flickr.com/photos/77367764@N00/...57602199008819/
Gjest TS Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 På en skala fra 1 til 10 for eksempel (hvor jabba the hut (eller noen andre du ALDRI vill tatt på) er 1 og drømmedama er 10). Ville du syntes jeg var pen nok for kjærestemateriale?
Gjest Cho Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg syns hun så ut som en helt normal, søt jente. (og undervektige meg hadde dødd for en kropp som hennes)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ha deg som kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Veldig Søt jente Med litt selvtillitt er du nok super hot! Men du må tro det selv! .. Digge pupper, fin figur, søtt fjes. Hvorfor spør du? - Mann 24år
Gjest Gjest_Minime_* Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Takk Jeg spør fordi jeg er usikker på meg selv. Jeg føler meg lubben. Og at jeg ar for store skinn og for lite sminke (liker ikke bruke sminke). Jeg er nok litt blidere og penere i fjeset en henne jenta, men kanskje enda breiere fjes? Neon få (kan telles på én hånd) gutter har veist interesse for meg. Jeg går lite på fest og ut på byen. Jeg har ikke kjæreste. Jeg veit ikke om jeg er elskbar
Gjest TS Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Hehe. Jeg ser nok enda tykkere ut enn henne jenta. Nå etter å ha spist masse middag og føler meg ganske tykk vil jeg si at jeg kanskje enda nærmere noe sånt (her ligner ikke fjeset eller håret eller noe annet altså): http://www.flickr.com/photos/77367764@N00/...57602199008819/ Er hun turn-off da? Bare si sannheten
Auri Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Flotte jenter kroppsmessig, begge to. Jeg vet dette er en klisjé, men det er sant: Det er ikke kiloene dine som teller, men hvordan du bærer de. Ei 170 høy jente på 90kg med selvtillit er mye flottere enn ei 170 høy på 65 kg med som ikke liker kroppen sin. Det er selvtillit som er sexy
Tempus Fugit Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Begge jentene er veldig pene, og hvis du sier at du er søtere og smiler mer enn hun i det første bilde, så ville jeg si at du er definitivt kjærestemateriale utifra ett rent visuelt ståsted. Synes du skal ha mye selvtillit i deg selv, jeg hadde nok gitt deg ett smil :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Du må få opp selvtilliten. Allikevel, om du mener du ikke måler deg som modellene fra ViMenn, betyr ikke det at du ikke kan få deg en superhoot mann. Smak og behag. Jeg ser ofte folk som er sammen med personer som man kan si ikke er like pen som den andre. Jeg ble sagt at jeg var ganske pen, men jeg hadde så drålig selvtilitt. Jeg er slank med fin figur, men jeg fikk meg ignen kjæreste fordi jeg ikke trodde på meg selv. Etter å endelig ha fatt mot i å si til meg i speilet "du er HOOOT!! <3 <3 Kjæresten din er heldig som har deg. Du kan få hvem du vil, de får ikke deg men du får dem" osv (eller noe i den duren) Fikk jeg mer tro på metg selv. Jeg turte å se menn i øynene og da oppdaget jeg at folk faktisk prøvde seg på meg. I dag har jeg endelig funnet meg kjæreste og jeg blir bare enda mer selvsikker! Tro på deg selv, og du vil bli en manne-magnet!
Gjest TS Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Thx for alle de supre komentarene! Føler meg MYE bedre Det er vel som de sier: beauty lies in the eye of the beholder
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Takk Jeg spør fordi jeg er usikker på meg selv. Jeg føler meg lubben. Og at jeg ar for store skinn og for lite sminke (liker ikke bruke sminke). Jeg er nok litt blidere og penere i fjeset en henne jenta, men kanskje enda breiere fjes? Neon få (kan telles på én hånd) gutter har veist interesse for meg. Jeg går lite på fest og ut på byen. Jeg har ikke kjæreste. Jeg veit ikke om jeg er elskbar Da må du bare komme deg mere ut da så du faktisk møter folk. Høres ut som du også bør jobbe litt med selvtillitten. Det hjelper jo også på utstrålingen. Hva med et dansekurs. Der møter du noen gutter og med gode danseevner så møter du lett gutter ute. KAnksje du kan begynne å gå på salsasteder? Begge jentene ser bra ut kroppsmessig. Uansett ville det jo bare vært å trene litt så går man jo ned.
Stinelin Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Opp med hodet jente, og SMIL til verden!! Med en kropp som disse, og masse utstråling kommer du til å sjarmere gutta
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 På en skala fra 1-10 ville jeg gitt henne en 6-er, 7 hvis hun smiler.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 På min skala er hun på bilde kanskje 3 :gjeiper: Trekker ganske mye ned med det håret og så bleik i huden. Sorry
The Kitten Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 På min skala er hun på bilde kanskje 3 :gjeiper: Trekker ganske mye ned med det håret og så bleik i huden. Sorry Hva er galt med håret hennes?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Nei, du er ikke hot så lenge du trenger å spørre om det. Ingenting galt med kroppene du linker til, første hadde ganske deilig kropp.
Miss Undercover Skrevet 9. februar 2010 #18 Skrevet 9. februar 2010 Grunnen til at få menn har vist interesse for deg, er at man sender ut signaler om at man ikke er mottakelig for kontakt når man har dårlig selvtillit. "Hvorfor skal jeg være glad i deg, når du ikke en gang er glad i deg selv" liksom. Slutt og grav deg ned i negativ tenkning. Det er seriøst en turn-off for andre, altså. Du er en helt normal-sized, søt jente - rett deg opp i ryggen, smil til folk, vær avslappet og vis humor og mottakelighet for kontakt. Og vips så har du masse, hyggelig oppmerksomhet fra andre!
SMann Skrevet 9. februar 2010 #19 Skrevet 9. februar 2010 Holdninger er viktigere enn noen kilo fra eller til...rett opp ryggen og vær stolt av det du har... Alle kvinner bør selvsagt trene regelmessig og spise nok sunn mat...men det er vel noe alle vet. Dette bedrer holdning, selvfølelse, fysikk, helse, humør.........
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #20 Skrevet 9. februar 2010 Dette er et bilde av en jente som ser sånn cirka ut som meg (jeg har en BMI på 24, men ser ut som henne på en god dag ), vekmessig og stilmessig og litt fjesmessig. Er hun stygg? http://www.flickr.com/photos/77367764@N00/...57602199008819/ What? Var hun overvektig? Ansikt: 4 Kropp: 6 Altså til sammen: 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå