Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva skjer egentlig med facebook? Det er jo nye feil hver dag nå? Kan nevne i fleng:

Feilmelding ved pålogging i internet explorer.

Bare gamle nyhetssaker på forsiden.

Ingen saker i det hele tatt på forsiden.

Beskjed om nye meldinger i innboks som ikke er der.

Venner kommer opp dobbelt i chatlista, eller ikke i det hele tatt.

Venner faller ut av lister de er lagt inn i.

Venner faller helt ut av lista.

Får verken meldt meg inn i eller ut av grupper.

Personer og grupper jeg har skjult i feeden dukker opp igjen.

Jeg begynner å miste troen på at det snart ordner seg, siden de feilene som oppsto først enda ikke har løst seg, og det kommer til nye feil hver dag. Noen andre som har opplevd disse og flere feil? Hva er den neste morsomheten vi kan se frem til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye av problemene kommer nok av at de holder på å legge om til "ny" facebook. Er komt ny "hjem"-side bl.a.

Skrevet
Mye av problemene kommer nok av at de holder på å legge om til "ny" facebook. Er komt ny "hjem"-side bl.a.

Har det? Ikke hos meg, hvis du ikke mener det at innlegg kommer og forsvinner igjen i vilden sky.

Skrevet

Jeg har ikke merket noen verdens ting jeg :sjenert: Og jeg er innom facebook minst hver dag, ofte mange.

Men jeg bruker Opera, kanskje det har noe med det å gjøre?

Skrevet

De legger nok om gradvis, kjæresten min har hatt "ny" facebook 3-4 dager allerede, mens min fremdeles er "gammel". Og vi logger oss inn på samme nettleser fra samme pc, så tror ikke bruk av nettleser har noe å si. Blir sikkert mindre trøbbel igjen når de har lagt om for alle. :)

Skrevet

Jeg har hatt ny facebook i noen dager nå. Her er det fult kaos og ingenting som virker som det skal... Bruker Chrome jeg da.

Skrevet
Jeg har hatt ny facebook i noen dager nå. Her er det fult kaos og ingenting som virker som det skal... Bruker Chrome jeg da.

Hvordan ser "ny" facebook ut? Hvordan vet man at man har fått den?

Skrevet (endret)
Bare gamle nyhetssaker på forsiden.

Ingen saker i det hele tatt på forsiden.

Dette har skjedd hos meg - og det står "No posts to display."

+ Dato på innlegg / inboksmeldinger er markert feil, f.eks i dag kl. 12 stod det at det at kl. var 03 om natta.

+ Når sambo legger ut ting, kommer de ikke opp på min forside (kanskje noe med at det ikke kommer nye nyhetssaker på forsiden) - det tar i allefall godt over halvtime-time.

+ Hvis jeg trykker på newsfeed et par ganger, omsorteres alle nyhetene - f.eks ved første klikk er hovednyheten "yesterday at 9pm", ved andre klikk er hovednyheten "three minutes ago".

Håper de fikser det snart :)

Edit: Mens jeg skrev innlegg her inne, ble Facebooken min ny! Og den fungerer helt fint nå :)

Endret av ninuska_
Skrevet

Du ser det når du får "ny" facebook - det ser helt annerledes ut når du logger på. Jeg har ny, og jeg har den innstilt på engelsk. Har laget en alter-ego-profil også, som er på norsk, og den er fortsatt gammel utgave.

Skrevet (endret)

Noen som har opplevd å få ny FB, som går tilbake til å bli gammel?

(Ops, jeg skulle egentlig edit mitt eget innlegg, men trykket på noe feil, så ble en ekstra post! :))

Endret av ninuska_
Skrevet

Nå har jeg fått den nye, og den ser ved første øyekast bedre ut enn den gamle. I hvert fall har noen av bugsene forsvunnet. Og jeg liker at online venner er listet opp i venstrekanten.

Skrevet

I den nye facebook er de tingene jeg hadde i "faner" blitt borte. Blant annet et verdenskart jeg hadde med alle steder jeg har vært. Hvor har det blitt av slike ting? De som før lå ved siden av "wall", "info" osv?

Skrevet

Har fått "ny" facebook, og foreløpig er den frustrerende. Jeg får hele tiden opp falske venneforespørsler. Når jeg klikker på dem blir de borte.... Får ofte opp gamle innlegg eller ingen innlegg i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...