Gjest Feit Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har to spørsmål: 1) Hvor får jeg gjøpt badevekt? Jeg har ikke noen vekt og veier meg bare når jeg er på besøk hos andre. 2) Finnes det noen sider hvor jeg kan fortelle om vekta mi og hva jeg har spist og hva jeg har gått ned? Et slags felleskap hvor man kan gå ned i vekt sammen og som gjør at jeg presser meg mer?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har to spørsmål: 1) Hvor får jeg gjøpt badevekt? Jeg har ikke noen vekt og veier meg bare når jeg er på besøk hos andre. 2) Finnes det noen sider hvor jeg kan fortelle om vekta mi og hva jeg har spist og hva jeg har gått ned? Et slags felleskap hvor man kan gå ned i vekt sammen og som gjør at jeg presser meg mer? Badevekt kan sikkert kjøpes i interiørbutikker som Bohus, Skeidar og slikt. Eller kanskje hos Clas Olson, Jernia og slike "altmulig"-butikker? Dersom du er interessert i lavkarbo er www.lavkarbo.no en super side for det du snakker om her.
Fjonana Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Tror du kan få kjøpt badevekt nesten overalt. Prøv deg på www.vektklubben.no, VGs vektklubb eller www.lavkarbo.no Lykke til!
Tempus Fugit Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Clas ohlson har sikkert billige versjoner. Ellers er mylog.no ett gratis sted med tanke på logging av mat, vekt, trening.
Chanel.No5 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Beklager at jeg spør, men hvor gammel er du TS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå