Gå til innhold

Forslag til bok/bøker?

Anbefalte innlegg

Gjest Lesejenta
Skrevet

Ja tittelen sier vell det aller meste, jeg vil gjerne ha forslag til bøker som jeg kan se etter når jeg skal til biblioteket i løpet av uka.

jeg leser ganske mye krim, spenning, mysterier og fantasy. Men det blir en del romantikk også. Vampyrbøker har jeg også begynt å lese noe av, House of night serien, Sunshine av Robin McKinley. (har lest den første boke i twilight serien også, men jeg ble nok ikke like begeistret som så mange andre..)

Jeg håper min dårlige forklaring på hva slags bøker jeg liker hjelper, (liker det meste). Kom gjerne med forslag til andre typer bøker også som jeg kan sjekke ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex og kjærlighet med Paulo Coelho.

Beste boken jeg har lest, romantisk og meningsfylt tekst.

Skrevet

Alle bøkene til Camilla Läckberg er bra, og selvfølgelig Stieg Larsson.

Skrevet

Wassmo - "Et glass melk, takk!"

Karin Fossum - "Natt til fjerde november"

også "Drageløperen" og "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini

Selv er nest bok jeg skal lese "Albertine" av Chr.Krogh

Gjest Lesejenta
Skrevet

Takk for gode forslag :)

Har notert meg alle som jeg ikke har lest fra før. Kom gjerne med flere forslag :)

Skrevet

Har du lest The Southern Vampire Series? (a.k.a. True Blood/Sookie Stackhouse Series) Underholdende og gode hvis du liker vampyrserier, og det ville overraska meg litt om du ikke har lest de ;p

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Takk for gode forslag :)

Har notert meg alle som jeg ikke har lest fra før. Kom gjerne med flere forslag :)

Dresden Files av Jim Butcher (11 bøker)

American Gods av Neil Gaiman

Dexter serien av Jeff Lindsay

Grimspace og Wanderlust av Ann Aguirre

Wire in the blood av Val McDermid

Once Bitten, Twice Shy av Jennifer Radin

Jeg leser nå en bok i Nighside serien av Simon R Green, men det er en meget spesiell serie jeg ikke vet om jeg burde anbefale.

Gjest Lesejenta
Skrevet
Har du lest The Southern Vampire Series? (a.k.a. True Blood/Sookie Stackhouse Series) Underholdende og gode hvis du liker vampyrserier, og det ville overraska meg litt om du ikke har lest de ;p

Jeg har faktisk ikke lest de enda, mest fordi jeg låner bøker på biblioteket og jeg ikke har funnet dem der, men de står på listen over bøker jeg SKAL lese :)Bor ett sted med ett lite bibliotek som har bestilt inn veldig mange bøker i det siste bare pga meg. :sjenert:

Samtidig så har jeg stått på vent på en haug med bøker så tenkte at nå som jeg er ferdig med de kan jeg etterlyse The Southern Vampire Series, samtidig som jeg setter meg på vent på flere bøker.

Jeg leser litt mye, så nå har dama på biblioteket spurt meg om råd om hvilken bøker hun skal ta inn :ler: (Ok, det var bare en gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...