Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 På søndag er det morsdag:) Jeg skal sende et kort til mamma, siden jeg bor et stykke unna henne. Har dere noen fine/søte/koselige smådikt eller rim som jeg kan ha med i kortet? Har dere også forslag til en liten gave som får plass i en vanlig konvolutt?
Wonders Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 http://www.webland.no/sitater/view.asp?sea...;CategoryID=305 Da jeg sluttet å betrakte moren min med et barns øyne, så jeg den kvinnen som hjalp meg å føde meg selv. ****************** En mor... En mor er med fra starten, som kilden til ditt liv. Med kjærlighetsfullt blikk, hun følger med hvert skritt Siden livets første måltid har hun tilbudt deg å smake, hun gir deg av sin omsorg uten krav om noe tilbake. Hun tas så lett for gitt som lindring av besvær, men sjelden blir hun takket og sett for den hun er. I alle livets faser forblir hun dog den samme: din aldeles unike og høyt elskede mamma! ********************** En mors kjærlighet er som en sirkel - uten begynnelse og uten slutt. Den fortsetter rundt og rundt i stadig større ringer og berører alle som kommer i nærheten av den. Den omslutter dem lik morgentåken, varmer dem slik sola ved middagstid og dekker dem lik et teppe med aftenstjerner. En mors kjærlighet er som en sirkel - uten begynnelse og uten slutt. *************************** Finnes det på denne jord noe som er bedre enn en mor? Det som kunne skape fred i verden med det samma er kun en herlig, liten mamma. Alle verdens mammaer de er jo de beste, selvom de noen ganger sier nei til å feste. Det er jo bare noe som er bra, fornuftig er mammaene, det skal de ha. Jeg elsker mamma så høyt det går an. Jeg ville tålt alt for mamma, ild, torden og vann. ********************** Gjennom årene har jeg sett den fantastiske måten som du har gjort livet spesielt for vår familie... Kjærlighet og latter tradisjonene og minnene som vi tar med oss hele livet. Men mest av alt har jeg sett hvordan du har vist oss ekte kjærlighet i alt du gjør! *************** Takk mamma! Alt det jeg er eller håper å bli, kan jeg takke moren min for. ************* Å, en mors kjærlighet, en kjærlighet ingen glemmer. ************
Wonders Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Å være mamma Å ha det travelt Å pusse neser Å tørke hender Å vaske "fjeser" Å bytte bleier Å lappe bukser Å synge viser Å tørke tårer Å sette plaster Å være dommer Å være mamma kan være slitsomt når huset flyter og ryggen verker og alle venter at mamma ordner Å være mamma og alltid svare når alle roper og alle maser Å skape minner og gode vaner Å være ærlig og streng og kjærlig Å være mamma det er så viktig Å være mamma ja - det er herlig!
Violetsky Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Flax-lodd får plass i en konvolutt! :D Det kommer jeg til å sende til mamman min!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå