Gjest -Allie- Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Er det noen her som har erfaring med combi frisør eller hair and there på hundvåg? Eller evt vet hva prisen på klipp ligger på i de kjedene?
Gjest luremegpå Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Hei Nå skal jeg ikke dra alle under samme kam, men jeg ville gått på hait and there, etter at jeg hadde en dårrlig opplevelse på combi ( ikke hundvåg), men mange andre steder i Rogaland.. Nå sier jeg ikke at alle combi friøsrere er dårrlige, men jeg har mange venniner, som faktisk har vært missfornøyde! De fleste stedene koster det 500-650 vil jeg tro. Veldig dyrt! Men creative i byen er det jo ganske bra pris, of flinke er der også! Kjør på!
Gjest -Allie- Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar:) Den prisen må man vel stort sett regne med, så det går bra. Er det ellers noen som kan anbefale en bra frisør i stavanger?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Heisann. Jeg vil også fraråde Combi frisør, har ikke vært på den på Hundvåg men andre steder og håret ble faktisk helt forferdelig og det er en genrelt dårlig kjede etter min oppfatning. Ikke bare mitt hår som er blitt ødelagt der...Styr unna, gå heller på Hair and There. Den har jeg også prøvd (ikke på Hundvåg) og er mye bedre. Dette er iallefall mine erfaringer og de jeg kjenner også.. Lykke til med å finne frisør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå