kisskissbangbang Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jepp, som tittelen sier; jeg har tatt solarium noen ganger nå, og har fått fin farge på både fram- og baksiden av kroppen min. Men så er det sidene ... Fra armhulen og helt ned til ankelen har jeg en stripe med mye lysere farge enn ellers på kroppen. Som en toast, altså Dere som tar sol, har dere vært borti dette sjøl, og har dere noen lure tips og triks for å unngå dette? Jeg er nesten heller vinterblek enn å være sjattert på dn måten, ser smårart ut. ..
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Det må være ei fryktelig dårlig solseng?
lillelilje Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Hm, dette har jeg aldri opplevd. Og solariumet på jobben er ikke av de beste. Det er egentlig lenge siden jeg tok sol sist, men jeg får ofte vondt å bare ligge i en stilling. Så jeg ligger litt på ryggen, så over på siden, så på magen og så på andre siden. Syns igrunn det er forferdelig kjedelig i solarium. Men kanskje en løsning til problemet ditt? Eller gå over med et lite lag selvbruning for å jevne ut litt?
kisskissbangbang Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg fant noen med samme problem, som faktisk til og med har brukt toast-uttrykket ( ), og det kan se ut som om ståsol er tingen. Så da forsøker vi det neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå