Gå til innhold

Sibirkatt eller devon rex?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Hva tror dere er mest allergivennlig av en devon rex og en sibirkatt? Jeg har så fryktelig lyst på katt, men har en mann som er skikkelig allergisk...

Har lest et sted at 75% av allergikere tåler sibirkatt, finnes det noen tilsvarende tall for devon rex?

Tar gjerne imot solskinnshistorier fra virkeligheten fra tidligere katteallergikere :regn:

Endret av donna julianna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt indeviduelt hvem av de folk tåler, det finnes folk som er allergisk mot alt bortsett fra f.eks main coon. For å finne ut om du kan ha noen av disse, syntes jeg du skal besøke oppdrettere evt låne en hvis det er mulighet og sjekke om du reagerer.

Selv om 80% her inne f.eks ikke reagerer på devon rex, kan det fint være du gjør det :) Og er veldig kjedelig å kjøpe en kattunge, for at det så viser seg at du er allergisk.

Skrevet (endret)
Det er helt indeviduelt hvem av de folk tåler, det finnes folk som er allergisk mot alt bortsett fra f.eks main coon. For å finne ut om du kan ha noen av disse, syntes jeg du skal besøke oppdrettere evt låne en hvis det er mulighet og sjekke om du reagerer.

Selv om 80% her inne f.eks ikke reagerer på devon rex, kan det fint være du gjør det :) Og er veldig kjedelig å kjøpe en kattunge, for at det så viser seg at du er allergisk.

Er fullt inneforstått med at det er individuelle forskjeller altså, vil bare vite lite om oddsene på forhånd :)

Og ha noen solskinnshistorier som gjør at man øyner håp ;)

Endret av donna julianna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...