yoga Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 På lørdag skal jeg på fest hvor antrekket er kjole, og siden vi skal være noe ute må jeg ha tjukk strømpebukse under. De strømpebuksene jeg er i besittelse av er slike som nesten deler magen i to pga den evinnelige strikken i livet. Ikke er det pent og ikke særlig behagelig heller. Jeg vil ha en strømpebukse som kan sitte løsere i livet, eller lenger ned, uten den grusomme strikken og som ikke klør; finnes de? Hvor?
Gjest Biscuit Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Uhm, kan du ikke bare kjøpe noen størrelser større enn det du egentlig bruker, da? Evt. strømpebukse for gravide. Selv er jeg helt normalvektig, men kjøper alltid større strl. eller den for gravide fordi jeg hater ting som strammer i livet. Har aldri opplevd at strømpebuksen har blitt for lang eller for løs selv om jeg kjøper større. Bruker egentlig 36/38 og kjøper da 42/44 eller 44/46 i strømpebukser.
lisaarak Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 velg stay-ups eller vanlige strømper..finnes tjukke av de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå