Gå til innhold

Har kun hatt en eneste partner hele livet

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjesten
Skrevet

Jeg er nå 36 år. Har vært sammen med min partner helt siden jeg var 16-17 år gammel. Den eneste person jeg har hatt sex med, faktisk den eneste jeg har hatt noe slags intimt forhold til. Hvor uvanlig er dette tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt uvanlig i dag.

Men ikke noe negativt.

Flott at du fannt den rette så tidlig :)

Skrevet
Jeg er nå 36 år. Har vært sammen med min partner helt siden jeg var 16-17 år gammel. Den eneste person jeg har hatt sex med, faktisk den eneste jeg har hatt noe slags intimt forhold til. Hvor uvanlig er dette tro?

jeg kjenner ihvertfall 3 par som traff hverandre da de var 16 - 17 år gamle - og de er fortsatt sammen og er 40 - 50 år. Men jeg vet jo ikke om de var de første for hverandre.

Skrevet

Mulig det er uvanlig,vet ikke.

Min Elskede har kun vært sammen med meg han og vi har nå vært gift i 12år :hjerte:

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Tror nok ikke dette er så vanlig lenger, i min krets er det "vanlige" rundt 1-10 intime partnere før "den store kjærligheten", pluss/minus evt. flings, ons e.l. Men det varierer jo en del.

ville imidlertid ikke brydd meg så mye om hva som er vanlig og mindre vanlig så lenge man har det bra selv.

Skrevet

Jeg og sambo ble sammen når vi var 15, og er fremdeles sammen.

Vi var hverandres første kjæreste :)

Gjest Guest_Gjesten
Skrevet

Joda, vi har det ganske så ålreit. Sexlivet går litt i bølgedaler men er stort sett bra. Men det snakkes jo så mye om han han/hun er god i senga, dårlig i senga osv.

Jeg kan jo ikke uttale meg om det egentlig da jeg ikke har noe å sammenligne med. Selv om jeg ikke savner noe, så har det jo slått meg om det er noe jeg har gått glipp av i alle disse årene?

Skrevet

Jeg har også kun hatt en partner i hele mitt liv, og jeg lever på det 25. året.

Fått noen spørsmål om jeg angrer på at jeg ikke hadde sex med noen andre før vi ble sammen, slik jeg jeg har noe å sammenligne med!? Men hvorfor skal man måle folk opp mot hverandre for å finne positive/ negative sider, når jeg har det helt fantastisk med min kjære?

Skrevet
hvorfor skal man måle folk opp mot hverandre for å finne positive/ negative sider, når jeg har det helt fantastisk med min kjære?

:klappe:

Skrevet

Jeg er 23 og har kun vært sammen med samboeren min. Han har hatt noen før meg, men er også 5 år eldre. For meg er dette helt greit. Jeg tenkte en del på det i begynnelsen, men nå er det bare slik det er og jeg trives med det :) Vi har det flott, og jeg er overbevist (selv uten annen erfaring) at han er god i senga :sengekos:

Mange i min vennegjeng har vært kun vært sammen med den de nå er i et etablert forhold, og noen har hatt et par erfaring før. Ingen av oss er spesielt religiøse, så det er ikke en forklaring :)

Skrevet

Det er nok heller sjeldent, men kjenner til andre som kun har hatt en partner som de fortsatt er sammen med. Egentlig ganske romatisk spør du meg. Og selv om det ikke innebærer kvantitet hva innebærer antall sexpartnere, så kan det jo godt hende at det medbringer kvantitet hva gjelder hvor mye tid man faktisk har brukt på sex. I motsetning til de med tørkeperioder som single.. en av fordelene. ;)

Skrevet

Hva som er vanlig spiller vel ingen rolle om man har det godt i det forholdet man er i?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Hva som er vanlig spiller vel ingen rolle om man har det godt i det forholdet man er i?

Mvh Yvonne :heiajente:

Enig!

Skrevet

Sjeldent på DENNE siden av kloden, men ganske så vanlig forøvrig rundt om. Og det bør jo telle for noe..?

Har du det bra så er det jo enda bedre! Dæven jeg har takket min snille mann mange ganger når jeg ser programmer som "pinlige sykdommer" på tv. :urk:

Skrevet
Joda, vi har det ganske så ålreit. Sexlivet går litt i bølgedaler men er stort sett bra. Men det snakkes jo så mye om han han/hun er god i senga, dårlig i senga osv.

Jeg kan jo ikke uttale meg om det egentlig da jeg ikke har noe å sammenligne med. Selv om jeg ikke savner noe, så har det jo slått meg om det er noe jeg har gått glipp av i alle disse årene?

Om du er god i senga eller om dama di er god i senga, det vet du nå. Dere har jo testet det ut noen år. Hvis dere trives i senga så er det ett tegn på at det er bra. Om det finnes bedre er egentlig irrelevant.

De som samarbeider, trives og slapper av sammen, og er trofaste, og koser seg i senga, har det mye bedre enn vanlige mennesker.

Det finnes de som har vill og rå sex, med mye spenning, men sliter med andre problemer.

Ellers så går det an å finne på nye ting sammen da, dere kan jo gjøre romantiske ting på mer spennende steder. Overraske hverandre, osv.

Skrevet

kan hende du har gått glipp av et par spennende episoder, men du har også gått glipp av følgende:

- våkne opp dagen derpå og tenke "hva faen har jeg nå gjort" med en fylleangst du sent vil glemme

- fått med deg en utrolig kjekk mann, men han er superklønete og tafsete, noe osm gjør at du totalt mister all lyst. du gjennomfører det likevel for å bli fort ferdig.

- du har fått med deg en fyr hjem, helt ok - men ikke noen du trenger treffe igjen. han sender deg utallige sms`er - og du treffer han hver gang du er på byen. når du da ser ham tenker du "hvorfor-hvorfor-hvorfor"

- du får med deg verdens kjekkeste og snilleste mann hjem, du liker ham utrolig godt. merkelig nok, selv om dere hadde verdens bete sex svarer han ikke på telefon/sms.

du tenker han sikkert er opptatt denne dagen, og bruker masse tid på å tenke på ham. "han er helt sikkert mannen i mitt liv". du går på butikken for å handle mat, og der er han. han ignoerer deg, og du kjenner godt igjen kroppspråket fra deg selv fra foregående episoder. du er altså som en av de øvrige menn.

- du får med deg en hjem, dere er småforelsket og har det fantastisk - og plutselig har du vondt der nede. han har uheldigvis fått med seg uheldig bagasje fra den utro eks-kjæresten. nydelig start på et forhold.

SÅNN! der fikk du endel av den de fleste av mine venninner forteller om. :popcorn:

Skrevet

Er 33, ble sammen med sambo da jeg var 18. Var ikke jomfru da vi ble sammen, men hadde ikke hatt noe annet lengre forhold.

Skrevet

Har dere barn? Kan dere få barn? Ønsker dere å få barn med hverandre? Vil en av dere ha barn, og den andre ikke?

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er sjelden, men det er jo noen få som har hatt samme partner hele livet.

Jeg er 26. Jeg og samboeren min ble sammen da vi var 16 og 17 år.

Før ham hadde jeg én sexpartner.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Min kommende mann har bare hatt én sexpartner før meg. Jeg var veldig bekymret for at han skulle få en slags trang til å utagere og tilbød ham å vente med å bli sammen med meg sånn at han fikk snust litt på andre. Det var han IKKE interessert i, noe jeg er veldig takknemlig for.

Jeg hadde bare ett seriøst forhold før jeg traff min nåværende kjæreste, men jeg var singel noen år mellom de to forholdene og fikk prøvd meg litt på markedet. Jeg kan se tilbake på en del morsomme opplevelser, en god del forvirring og noen veldig dumme opplevelser som jeg godt kunne vært foruten.

At du har hatt én sexpartner hele livet er uvanlig men ikke såååå uvanlig. Jeg synes ikke det er noe å tenke på om du har "gått glipp" av noe. Jeg er glad for at jeg lekte litt, men kjæresten min er glad for at han ikke gjorde det.

Om noen er "god" i senga handler ikke om noen er "god" eller ikke, men heller om dere passer sammen. Synes du sexlivet er kjedelig, så sprit det opp. Finn på noe nytt. Alle må gjøre det, man kan ikke lage den samme middagsretten hele livet uten å bli lei av den, tilsett et nytt krydder så blir den mye mer spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...