Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Heisann! Når jeg får råd har jeg litt lyst til å ta en dyprens hos hudpleier, men alle sier jo at man får nye utbrudd etter en slik rens. Dere som har gjennomført slik dyprens, er det verdt det? Altså, hva er poenget med å fjerne småsmuss om man får mye mer tilbake etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 De urenhetene som dukker opp sitter under huden din og må ut uansett.
Lilith Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Poenget er vel at det må bli verre for å bli bedre Dyprens setter i gang en del prosesser i huden, og stimulerer huden til å kvitte seg med "slagg". Derfor er det mange som får utbrudd etter en slik behandling. Når huden er ferdig med å detoxe seg, blir den bedre igjen. Det er i hvert fall slik jeg har fått det forklart - og har erfart!
Gjest Serena Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg har hørt at man kan ta dyprens hjemme. Dvs si damping, peeling og maske. Dampe kan en gjøre selv, peele kan en gjøre selv og en kan stort sett kjøpe samme masker som brukes i salonger på nettet. Endret 9. februar 2010 av Serena
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har hørt at man kan ta dyprens hjemme. Dvs si damping, peeling og maske. Dampe kan en gjøre selv, peele kan en gjøre selv og en kan stort sett kjøpe samme masker som brukes i salonger på nettet. Joa, men er ekstra deilig å få behandlig av noen andre.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Det er så absolutt verdt det! Alt som kommer ut etter en dyprens ville kommet ut en eller annen gang uansett
Gjest Serena Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Gjør det heller selv og sparer penger, så lenge jeg klarer det.
Aryia Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Gjør det heller selv og sparer penger, så lenge jeg klarer det. Sant nok, selv om det er deilig å bli dullet litt med av og til Hvor ofte bør, eller kan, man utføre dyprens? Kan vel bli for mye av det gode. Og gjør du det i den rekkefølgen som du skrev i forrige innlegg, damp - peeling - maske? Lenge siden jeg var hos hudpleier og fikk denne behandlingen, så jeg husker ikke rekkefølgen
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Rens huden, bruk damp i helst 10 minutter for å åpne porene, så peeling og maske.
Aryia Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 Rens huden, bruk damp i helst 10 minutter for å åpne porene, så peeling og maske. Ser for meg at om jeg skal gjøre dette hjemme, så gjør jeg det utover kvelden en gang. Siden huden er renset og alt det, så skal det vel gå greit å påføre serum og så nattkrem? Uten å gjennomgå den vanlige renserutinen. Jeg er grønn når det gjelder ting som dette
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #13 Skrevet 10. februar 2010 Kommer ann på masken. Om det er den typen du bare tørker av, og du føler den gir nok fukt så trenger du ikke mer. Du kan hoppe over maske om huden ikke skriker etter fukt også, å gå rett på serum og nattkrem. Bør også avslutte peelingen med kjølig vann og toner om du har klemt ut urenheter.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg dermalogica gentle cream exfoliant. Skal jeg bruke fuktighetsmaske etter å ha brukt den?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg dermalogica gentle cream exfoliant. Skal jeg bruke fuktighetsmaske etter å ha brukt den? Det er ikke nødvendig, men fuktighetskrem etterpå er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå