Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har det siste halve året brukt Chanel Vitalumière foundation og har vært knallfornøyd. Eneste minuset er at den blir litt for skimrende for min smak (har en tendens til å få litt fet hud, og den kombinasjonen kan bli ganske blank).

Så jeg dro til en sminkeforetning og fikk anbefalt Diors nye foundation, Icone. Har prøvd denne og synes den er veldig bra, den er ikke like blank, men man får litt mer maske-effekt.

Chanel-foundationen har vært verd pengene, da den er utrolig drøy i bruk, men jeg lurer på om dere har noen gode foundationer (helst flytende) som er rimeligere i pris men kvalitetsmessig bra.

Takk på forhånd for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Jeg har det siste halve året brukt Chanel Vitalumière foundation og har vært knallfornøyd. Eneste minuset er at den blir litt for skimrende for min smak (har en tendens til å få litt fet hud, og den kombinasjonen kan bli ganske blank).

Så jeg dro til en sminkeforetning og fikk anbefalt Diors nye foundation, Icone. Har prøvd denne og synes den er veldig bra, den er ikke like blank, men man får litt mer maske-effekt.

Chanel-foundationen har vært verd pengene, da den er utrolig drøy i bruk, men jeg lurer på om dere har noen gode foundationer (helst flytende) som er rimeligere i pris men kvalitetsmessig bra.

Takk på forhånd for svar! :)

Jeg prøvde også chanel sin, men den ble for oljete for meg. Den jeg synes fungerer best er Kanebo Sensai sin. Den heter fluid finish og koster 340. Den er fuktighetsgivende og smelter godt inn i huden. Det er alltid denne jeg går tilbake til etter å ha prøvd andre merker. Den er også snill mot huden, får ikke urenheter av å bruke den.

Skrevet
Jeg prøvde også chanel sin, men den ble for oljete for meg. Den jeg synes fungerer best er Kanebo Sensai sin. Den heter fluid finish og koster 340. Den er fuktighetsgivende og smelter godt inn i huden. Det er alltid denne jeg går tilbake til etter å ha prøvd andre merker. Den er også snill mot huden, får ikke urenheter av å bruke den.

Jeg også er ekstremt glad i denne foundation. Jeg har skrevet litt om den på bloggen min, sminkeblogg.com. Den inneholder faktisk 55% vann og er utrolig snill med huden. Ikke blir man spesielt blank heller, men hvis det er et problem du har kan du børste over litt løst pudder. Dette hjelper jo også foundation til å sitte litt lenger. Jeg varierer med et transparent pudder fra Chanel og MAC mineralize skinfinish natural.

Ellers har faktisk Clinique gode foundations og de er nummerert etter hva slags hudtype du har. Litt biligere enn de nevnte her er de også.

Til slutt må jeg nevne min nye favoritt NARS sheer glow. Den er fantastisk for meg da den gir litt glød til huden samtidig som den ikke er blank. Men den fåes kun på nett så vidt jeg vet.

Skrevet

Helena Rubinstein Color Clone! Gir ingen maskeeffekt, tilpasser seg etter hudtonen din, jevner ut og gir glød!:) Og best av alt, den gjør huden flawless på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...