Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #21 Skrevet 1. april 2006 Jeg synes det var veldig sexy å ha på meg gips. Synes det var fint å se tærne stikke ut av gipsen. det ble også veldig fint å ha på seg strømper over gipsen og.. noen andre av dere jenter som synes dette er sexy? jeg er litt unormal jeg og gitt.. ← kan jeg spør hvor du kommer ifra??bare må snu meg etter jenter på krykker og gips...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #22 Skrevet 1. april 2006 Jeg synes det var veldig sexy å ha på meg gips. Synes det var fint å se tærne stikke ut av gipsen. det ble også veldig fint å ha på seg strømper over gipsen og.. noen andre av dere jenter som synes dette er sexy? jeg er litt unormal jeg og gitt.. ← Hei gipsjente,hmm tja hva skal jeg skrive?kunne skeve det samme som deg,men helt siden begynnelsen av barneskolen,trenger du en til å varte deg opp,eller kaskje bli noe mer etter vert.har du krtkker og gips nå??? jenter på krykker er dritsexy!!! vi bare må møtes,hilsen gutt 32
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #23 Skrevet 1. april 2006 Nå tente jo jeg på min egen gips da... ← [/quote castcentral.org!!!!!!!
Gjest Gjest_slclover_* Skrevet 1. april 2006 #24 Skrevet 1. april 2006 Jeg synes det var veldig sexy å ha på meg gips. Synes det var fint å se tærne stikke ut av gipsen. det ble også veldig fint å ha på seg strømper over gipsen og.. noen andre av dere jenter som synes dette er sexy? jeg er litt unormal jeg og gitt.. ← dte skulle helt klart vært en norsk webadresse for castere,er det noen som kan hjelpe???
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #25 Skrevet 1. april 2006 Vel, jeg kjenner en mann som synes det er stilig og tennende med folk som har gipset hodet sitt, bandasje rundt hodet som dekker hele hodebunnen! Han liker også menn og kvinner som har bandasjert/gipset armene sine!
Gjest Gjest_slclover_* Skrevet 1. april 2006 #26 Skrevet 1. april 2006 Hei Gipsjente,du er nok ikke alene,hilsen gutt ifra sør.
Gjest Gjest_slclover_* Skrevet 2. april 2006 #27 Skrevet 2. april 2006 My WebpageMannen min tenner veldig på at jeg går med krykker for han. Det hele begynte for to år siden da jeg skadet ankelen min og gikk med krykker i to uker. Han synes det var utrolig sexy, mens jeg synes det var flaut å humpe rundt som krøpling. Senere har han spurt om jeg kan gjøre det for han igjen for det tenner han så mye. Jeg synes dette er kjemperart, men jeg har gjort det for han tre ganger og kan gjøre det så lenge vi holder oss inne. Da får han bandasjere foten min og jeg går rundt i stua på krykker og en sko en stund, før vi har sex. Er det andre der ute som har vært borti en slik fetisj (for det er vel det det er)? Jeg tror nok ikke at mannen min er den eneste. Er jeg rar som gjør dette? Vi har et veldig nært og godt forhold og har det veldig morro sammen. Hanne ← Heisann,høres ut som dere har et gått forhold ja.ja så hvorfor ikke leke litt med fantasien...syntes damer med gips og krykker er utrolig sexy selv.Gutt ifra sør.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #28 Skrevet 2. april 2006 Det er jo ikke bare gips og krykker som er in, det er flott med gipsede armer i fatle også! Det tenner min forlovede på. Mange par bedriver selvskading bare for å få gips, fatle og utløp for fantasiene.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #29 Skrevet 3. april 2006 Det er jo ikke bare gips og krykker som er in, det er flott med gipsede armer i fatle også! Det tenner min forlovede på. Mange par bedriver selvskading bare for å få gips, fatle og utløp for fantasiene. ← selvskading...mener du å si at du kjenner folk som med vilje brekker armer og ben.trokke d.
Gjest Emeldina Skrevet 3. april 2006 #30 Skrevet 3. april 2006 Så lenge man ikke tenner på barn, dyr, døde mennesker og det å skade/misbruke andre, så synes jeg man skal få tenne på hva man vil!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #31 Skrevet 3. april 2006 Jeg vet om en mann som tenner på at andre får cellebehandling! Slike tenningsmønstre kan ende i at noen spekulerer i andres ulykke.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #32 Skrevet 4. april 2006 Jeg vet om en mann som tenner på at andre får cellebehandling! Slike tenningsmønstre kan ende i at noen spekulerer i andres ulykke. ← pissprat..hold deg til tema.KRYKKER!!!!!!
Gjest LoisLane Skrevet 4. april 2006 #33 Skrevet 4. april 2006 (endret) Det er jo ikke bare gips og krykker som er in, det er flott med gipsede armer i fatle også! Det tenner min forlovede på. Mange par bedriver selvskading bare for å få gips, fatle og utløp for fantasiene. ← Får dere sykmelding for disse fetishene deres? Og attpåtil sex hele dagen? Innlegget er redigert. Trille (mod) Endret 4. april 2006 av Trille
Gjest gipsjenta Skrevet 4. april 2006 #34 Skrevet 4. april 2006 Har desverre tatt av gipsen gutta.. men går noen ganger med krykker og bandasjert bein. kanskje under hvite strømper.. er det godkjent?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #35 Skrevet 4. april 2006 Har desverre tatt av gipsen gutta.. men går noen ganger med krykker og bandasjert bein. kanskje under hvite strømper.. er det godkjent? ← Hei gipsjenta,hvor holder du til da?hehe.men du må jo ikke glemme gipsen helt. du må leve opp til navnet ditt!!! Kan jeg gipse deg???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå