Gå til innhold

Tenner på krykker

Fremhevede innlegg

Gjest Kvinne 28
Skrevet

Mannen min tenner veldig på at jeg går med krykker for han. Det hele begynte for to år siden da jeg skadet ankelen min og gikk med krykker i to uker. Han synes det var utrolig sexy, mens jeg synes det var flaut å humpe rundt som krøpling.

Senere har han spurt om jeg kan gjøre det for han igjen for det tenner han så mye. Jeg synes dette er kjemperart, men jeg har gjort det for han tre ganger og kan gjøre det så lenge vi holder oss inne. Da får han bandasjere foten min og jeg går rundt i stua på krykker og en sko en stund, før vi har sex.

Er det andre der ute som har vært borti en slik fetisj (for det er vel det det er)? Jeg tror nok ikke at mannen min er den eneste. Er jeg rar som gjør dette? Vi har et veldig nært og godt forhold og har det veldig morro sammen.

Hanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler::ler::ler: Aldri hørt om d før, men d høres da riktig morsomt ut! Hvem har sagt at sex skal være gravalvorlig!
Gjest Anonymous
Skrevet

Lei filmen "Crash", den omhandler dette. Forøvrig er det en veldig bra film. Spr og annerledes :o

Skrevet
Lei filmen "Crash", den omhandler dette. Forøvrig er det en veldig bra film. Spr og annerledes  :o

Tja.. tror vel de i Crash var "litt" mer perverterte enn denne karen. Merkelig ting å tenne på dette, men fint at han har ei jente som stiller opp!!

Man har vel alle sin "greie" som man tenner på, noen særere enn andre.

Skrevet

Fikk en asossiasjon...

...da jeg i sommer hadde "gleden" av å hinke rundt med gips og krykker, og f eks i blant satte meg ned på en hvilebenk på et kjøpesenter, så var jeg gjenstand for en påfallende oppmerksomhet fra fremmede damer.... ofte da eldre pensjonistdamer... :ler:

Årsaken var nok ikke fetisj-orientert......de lurte for ordens skyld først på hva jeg hadde gjort meg osv, før de brått la vekk min tilstand som samtaleobjekt, og kom med hele sin egen sykdomshistorie, og la ut i det vide og brede om operasjoner, leger og sykehus, og som jeg da av ren høflighet måtte høre på, og vise empati for.. det gjaldt alt fra skuldrer, hofter, knær og alskens forkalkninger... :ler:

....er eldre damer veldig sulteforet på samtaler om sine sykdommer...?

Skrevet

Sandman, damene tenkte vel at "endelig en ung, kjekk mann som forstår meg"... :wink:

• 2 år senere...
Gjest gipsjenta
Skrevet

Jeg synes det var veldig sexy å ha på meg gips. Synes det var fint å se tærne stikke ut av gipsen. det ble også veldig fint å ha på seg strømper over gipsen og..:) noen andre av dere jenter som synes dette er sexy? jeg er litt unormal jeg og gitt.. :)

Gjest Asbjørn
Skrevet

Synes i grunn det blir litt uanstendig å ha moro på bekostning av andres ulykke. Når noen har gips, enten det er armen eller beinet, har de som regel hatt (og har) veldig vondt.

Det at andre her da skal skryte av hvor mye de tenner på andres ulykke og elendighet (i tillegg med smileys) synes jeg er forkastelig.

:riste:

Gjest gipsjenta
Skrevet

Nå tente jo jeg på min egen gips da...

Gjest Asbjørn
Skrevet

Jeg synes ikke det blir så mye bedre jeg da..fordi det tross alt handler om spekulering i elendighet og smerte.

Gjest gipsjenta
Skrevet

Så lenge dette kun gikk på meg selv, så ser jeg ikke det helt store problemet.. :)

Gjest Ester
Skrevet

Krykke-fetisj har jeg ikke hørt om, men amputasjons-fetisj er jo ganske kjent, da. Går vel kanskje ut på noe av det samme? Tenning på "forkrøpling"? Uansett har det ikke noe med spekulering i andres lidelse å gjøre, men velger da ikke å tenne på f eks krykker? Skal jeg liksom bestemme med for at nå skal jeg begynne å tenne på f eks menn uten bein? Det er nok ikke så enkelt, nei!

Gjest gipsjenta
Skrevet

Får håpe ikke jeg nevnte noe om forkrøpling eller amputasjoner... Nevnte bare en liten gips jeg, og nylonstrømper.. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo noen som har nesten-død-fetisj også: de tenner på andre folk som snart skal dø.

Skulle jeg sette opp en smiley nå?

Skrevet
Jeg synes det var veldig sexy å ha på meg gips. Synes det var fint å se tærne stikke ut av gipsen. det ble også veldig fint å ha på seg strømper over gipsen og..:) noen andre av dere jenter som synes dette er sexy? jeg er litt unormal jeg og gitt.. :)

Nå har jeg ikke hatt gips på selv, men mannen min har gipset beinet mange ganger - og det eneste jeg tenker på er død hud som flasser av, svett og uvasket hud samt muskler som forsvinner/blir slappe... Så sexy, vel... Men det er jo meg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er det med folk som gjør at de tror det er helt greit å gjøre narr av andres fetisher o.l?

Folk tenner på MYE, gjerne ting andre ikke forbinder med sex, men dette er ikke akkurat noe man velger selv! Tenk dere litt om da, folk kan faktisk bli såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...