Gå til innhold

gift uten at noen vet...

Anbefalte innlegg

Gjest knutsbrud
Skrevet

Vi giftet oss i all hemmelighet hos byfogden da jeg var i 9. mnd. med mitt andre barn. Ville gjøre det pga at det tross alt var lettere enn å styre med testament, samboeravtale osv. Har vært sammen nå i over 9 år, og gift i alle hemmelighet i 1 1/2 år. Nå har vi endelig tatt oss tid og råd til å "gifte" oss på "ordentlig" måte. Med det mener jeg, kirkebryllup og fest med familie og venner. Problemet er at ingen vet at vi er gift fra før, untatt en søster av meg som fant det ut fordi hun jobber hos byfogden.

Forloverne vet heller ikke at de egentlig ikke er ordentlige forlovere heller på papiret. Vi gruegleder oss til å si at vi faktisk har vært gift i over 1 år. Vet jo ikke hvordan familien tar det! Uansett var det jo vårt valg å gjøre det slik, fordi vi ville at både vi og de skulle føle at det egentlige bryllupet, giftemålet er nå. Slik føler vi det i alle fall.

Hvordan ville dere reagert? Takknemlig for synpunkter omkring dette!

Med hilsen nervøs frøkenfrue :roll:

• 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i all hemmelighet hos byfogden da jeg var i 9. mnd. med mitt andre barn. Ville gjøre det pga at det tross alt var lettere enn å styre med testament, samboeravtale osv. Har vært sammen nå i over 9 år, og gift i alle hemmelighet i 1 1/2 år. Nå har vi endelig tatt oss tid og råd til å "gifte" oss på "ordentlig" måte. Med det mener jeg, kirkebryllup og fest med familie og venner. Problemet er at ingen vet at vi er gift fra før, untatt en søster av meg som fant det ut fordi hun jobber hos byfogden.

Forloverne vet heller ikke at de egentlig ikke er ordentlige forlovere heller på papiret. Vi gruegleder oss til å si at vi faktisk har vært gift i over 1 år. Vet jo ikke hvordan familien tar det! Uansett var det jo vårt valg å gjøre det slik, fordi vi ville at både vi og de skulle føle at det egentlige bryllupet, giftemålet er nå. Slik føler vi det i alle fall.

Hvordan ville dere reagert? Takknemlig for synpunkter omkring dette!

Med hilsen nervøs frøkenfrue :roll:

hey jeg og mannen in gifte oss i all hemelighet for ett og halvt år siden og uten att noen i fam veit det... vi skal ha ett ordentlig brylup når jeg er ferdig på skolen... vi har valgt og sagt det til våre forlovere att vi egentli er gift da.. men det er jo opp til dre om dere velger to brylup eller ett.. vi har valgt det første da...

lykke til klem

Skrevet

Jeg ville bare blitt glad på deres vegne! Ville ikke tenkt at dere hadde vært uærlige eller lignende. Og så ville jeg blitt ennå mer glad for at dere faktisk skal holde et skikkelig bryllup hvor familien kan delta :)

Gjest Svimle
Skrevet

Med tanke på at tråden er nesten 4 år gammel så kunne det jo vært gøy å høre hvordan dethele gikk ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

:ler::ler: haha latter krampe leste ikke på datoen da jeg svarte egentli så det var jo gøy kansje vi får svar om tre fire år :fnise::legrine::legrine::legrine:

venter i spening på svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...