Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har gått til innkjøp av face and body scrub fra MD Formulations, men oppdaget litt for sent at den inneholder mineralolje. Skal jeg rense huden godt etter bruk av denne for å få vekk rester av mineralolje? Eller holder det å skylle med vann? Hvordan kan denne være særlig bra når den inneholder slike stoffer?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har gått til innkjøp av face and body scrub fra MD Formulations, men oppdaget litt for sent at den inneholder mineralolje. Skal jeg rense huden godt etter bruk av denne for å få vekk rester av mineralolje? Eller holder det å skylle med vann? Hvordan kan denne være særlig bra når den inneholder slike stoffer? Rens huden før bruk av scruben.Skyll scruben av med vann, det skal være nok til at alt går vekk. Bruker du toner, bruk denne etterpå.Da er du sikker på du får vekk alle rester. Mineralolje i produkter som ikke ligger på huden men blir vasket bort, skal ikke være farlige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå