Gå til innhold

lilla91 griper dagen :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg en veldig kort skoledag, er hjemme i hvertfall 12, og har ikke trening før ca 7. Er ikke engang sikker på om jeg skal på det, ettersom jeg har vært ganske syk i noen uker nå, og ikke blir frisk siden jeg ikke tar noen treningspauser. Lekser har jeg selvfølgelig, men hvem orker vel å sitte med lekser 7 timer i strekk? Konklusjonen er at jeg har ganske mye tid til disposisjon i dag, og vil helst ikke surre bort dagen og vente på at klokka skal gå mens rumpa blir flat av å ha parkert for dagen på en hard sofa foran et tvprogram som jeg ikke kunne brydd meg mindre om.

Så derfor tenkte jeg; kanskje dere kan komme med noen innspill til hva jeg kan gjøre i dag?

Lese en bok

- Hvilken bok? Kanskje jeg skal ta meg en tur innom biblioteket?

Lage mat

- Hva skal jeg lage? Bør helst være noe lavbudsjett-mat

Hmmm, hva mer kan en stakkars jente bedrive en dag hvor hun har all verdens tid til disposisjon? Luksusproblem, and I love it! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal:

1. Ikke trene i dag.

2. Lage cookies med havregryn og rosiner.

3. Gå på biblioteket og låne en bok, f.eks. Sofi Oksanen - Stalins kyr eller en av Anna Gavaldas bøker.

Skrevet

Kjøpe Pepsi Max og sjokolade. Spille playstation all day long. ;) Eller se film eller TV.

Noe annet du kan gjøre er noe du liker å gjøre når du er alene hjemme. :lur: Hehe. Trenger ikke å være noe dirty.. jeg liker å synge når ingen kan høre meg. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...