lilla91 Skrevet 8. februar 2010 #1 Skrevet 8. februar 2010 I dag har jeg en veldig kort skoledag, er hjemme i hvertfall 12, og har ikke trening før ca 7. Er ikke engang sikker på om jeg skal på det, ettersom jeg har vært ganske syk i noen uker nå, og ikke blir frisk siden jeg ikke tar noen treningspauser. Lekser har jeg selvfølgelig, men hvem orker vel å sitte med lekser 7 timer i strekk? Konklusjonen er at jeg har ganske mye tid til disposisjon i dag, og vil helst ikke surre bort dagen og vente på at klokka skal gå mens rumpa blir flat av å ha parkert for dagen på en hard sofa foran et tvprogram som jeg ikke kunne brydd meg mindre om. Så derfor tenkte jeg; kanskje dere kan komme med noen innspill til hva jeg kan gjøre i dag? Lese en bok - Hvilken bok? Kanskje jeg skal ta meg en tur innom biblioteket? Lage mat - Hva skal jeg lage? Bør helst være noe lavbudsjett-mat Hmmm, hva mer kan en stakkars jente bedrive en dag hvor hun har all verdens tid til disposisjon? Luksusproblem, and I love it!
Glynis Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Du skal: 1. Ikke trene i dag. 2. Lage cookies med havregryn og rosiner. 3. Gå på biblioteket og låne en bok, f.eks. Sofi Oksanen - Stalins kyr eller en av Anna Gavaldas bøker.
Chiyo Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Kjøpe Pepsi Max og sjokolade. Spille playstation all day long. Eller se film eller TV. Noe annet du kan gjøre er noe du liker å gjøre når du er alene hjemme. Hehe. Trenger ikke å være noe dirty.. jeg liker å synge når ingen kan høre meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå