Gå til innhold

Alanya

Anbefalte innlegg

Gjest amalieli
Skrevet

Hei :) Vi reiser til Alanya i juni og skal bo på Cleopatra golden beach. Noen som har erfaringer derifra? Reisetips, noe vi MÅ oppleve/gjøre? :) Har ikke vært der før, og kun vært i syden en gang - så GLEDER MEG :D:D

Håper noen gidder å svare :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei :) Vi reiser til Alanya i juni og skal bo på Cleopatra golden beach. Noen som har erfaringer derifra? Reisetips, noe vi MÅ oppleve/gjøre? :) Har ikke vært der før, og kun vært i syden en gang - så GLEDER MEG :D:D

Ikke gjør som meg å bli forelsket iførste tyrker som du har sex med.

Er jo så mange kjekke, så prøv fler før du beholder en for resten av ferien. :fnise:

Hilsen Tone

Gled deg :gjeiper:

Gjest Gjest_Tone
Skrevet

Hvis du møter en kjekk ung man på 25 år som heter Fevzi, jobber som bartender på Zaphahn diskoteket.

Så hils han ifra Tone, han burde huske meg :fnise:

Gjest amalieli
Skrevet

Hehehehe, skal dit med kjæresten, så blir nok ikke sex med noen av tyrkerne der nede :P

Noen andre tips? ;)

Skrevet
Hvis du møter en kjekk ung man på 25 år som heter Fevzi, jobber som bartender på Zaphahn diskoteket.

Så hils han ifra Tone, han burde huske meg :fnise:

Han husker deg garantert ikke.

Skrevet

Borgen i Alanya er veldig fin da :) Vi fikk et tilbud på stranden om gratis skyss opp til borgen i mot at vi spiste på restauranten deres etterpå :)

Det går an å gå opp dit også, men det kan være ganske langt!

Gjest Gjest_Miamore83_*
Skrevet

Hei! :) Gled deg til Alanya, det er en kjempeplass! Masse shopping, god mat og stort sett trivelige folk. Dog, pass godt på verdisaker på kveldstid..