Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-ts
Skrevet

Hei dere :)

Jeg trenger noen råd og tips om hva jeg har krav på i forhold til dette;

Jeg bestilte punkt extendions fra nettet (www.rapunzelofsweden.no) Jeg bestilte time hos frisør for å sette de på.

Hun satte de på, og festene ble veldig lange i forhold til andre fester jeg har hatt før, men det er vanlige keratin-fester.. Hun satte de på så nære panna at jeg ikke kan gå med håret ned, men må drive å feste de bakover med spenne under mitt hår.. :snurt: Jeg kan heller ikke gå med hestehale pga at festene er så langt nede i nakken at man ser det kjempegodt.

Jeg betalte 1050,- kr for å sette de på og der ser ikke ut.

Hva har jeg krav på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har krav på å gå tilbake til frisøren som skal få deg til å se bra ut. Men ta må du tørre å klage og legge frem saken din ordentlig.

Skrevet

Jeg ville gått tilbake og vist problemet med hvordan de er satt og fortalt på en sakelig måte at du ikke synes det var så bra satt på og spurt om hun kunne satt de på på nytt. Ikke fres deg opp og kom illsint inn, det lønner seg aldri. Hvis hun skal sette de på på nytt blir det også litt rar stemning. Så hold det sakelig. Hvis hun derimot nekter og tar seg nær av det, ville jeg krevet pengene tilbake.

Gjest gjest-ts
Skrevet
Jeg ville gått tilbake og vist problemet med hvordan de er satt og fortalt på en sakelig måte at du ikke synes det var så bra satt på og spurt om hun kunne satt de på på nytt. Ikke fres deg opp og kom illsint inn, det lønner seg aldri. Hvis hun skal sette de på på nytt blir det også litt rar stemning. Så hold det sakelig. Hvis hun derimot nekter og tar seg nær av det, ville jeg krevet pengene tilbake.

ja, jeg kommer til å smile å si hei og være hyggelig mot henne :) man kommer ingen vei med å kjefte.

Jeg skal vise problemet, så håper hun enten fester de på på nytt med, eller får pengene tilbake. Jeg burde vel ha krav på en av de alternativene?

Men lurer på om hun vil feste de på nytt når det opprinnelig ikke er deres hår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...