Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei! trenger gode råd om hvor i oslo jeg finner best utvalg i brudekjoler og selskapskjoler , best service, priser ja full pakke!! snarest! )))
hegejenta30 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg har god erfaring med Agapes brudesalong. Vel og merke i Trondheim - men den gode servicen fins sikkert i Oslo og. Endret 10. februar 2010 av hegejenta30
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Hei! trenger gode råd om hvor i oslo jeg finner best utvalg i brudekjoler og selskapskjoler , best service, priser ja full pakke!! snarest! ))) Hei! Det kommer an på hvilken type kjole du er ute etter? Jeg har vært på Eden Brud på Grunerløkka (suuuper service og har kjoler fra La sposa og Demitrios) og Diin på Majorstuen. Sjekk nettsidene deres www edenbrud.no og www.diin.no
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har god erfaring med Agapes brudesalong. Vel og merke i Trondheim - men den gode servicen fins sikkert i Oslo og. Beklager hvis jeg fornærmer noen, men Agape er noe dritt...Stygge kjoler med kjipe materialer. Digger frøken Sørland, men ville ikke nærmet meg Agape med mindre du har veldig trangt budsjett. Selv da ville jeg valgt en annen brudesalong!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå